دوشنبه هفتم تیرماه اولین جلسه پاسخگویی بیمه مرکزی با عنوان «دوشنبه های پاسخگویی» با حدوداً “150” بازدید کننده، برگزار و از اینستاگرام بیمه مرکزی اکران شد؛ پاسخگویی مقوله بسیار ارزشمندی است که اگر به صورت فرهنگی فراگیر درسازمانهای دولتی و خصوصی به آن توجه شود باعث مرتفع شدن بسیاری از مشکلات و افزایش انگیزه پرسنل ونگرش مثبت مخاطبان خواهد شد.
در نشست های پاسخگویی ، حضور مدیران ارشد و علی الخصوص مقام اول هرسازمان موجب تثبیت این رویکرد و تقویت جایگاه پاسخگویی در سازمان می گردد و بدین منظور دکتر علی جباری مدیرعامل بیمه رازی برای دومین بار در نشست پاسخگویی بیمه رازی حضور پیدا می کند.
جلسات پاسخگویی بیمه رازی هر سه شنبه ، به صورت آنلاین و از طریق اینستاگرام بیمه رازی با حضور مدیران ارشد بیمه رازی برگزار میگردد ؛اولین جلسه «سه شنبه های پاسخگویی » 25 فروردین ماه 1400 و با حضور دکتر جباری ، مدیرعامل بیمه رازی برگزار شد.
در آخرین رکوردی که سه شنبه های پاسخگویی بیمه رازی بر جای گذاشته بیش از 1500 نفر در یک برنامه زنده شرکت کردند که در نوع خود در صنعت بیمه بی سابقه بوده است.
روابط عمومی بیمه رازی این برنامه ها را در استودیویی اختصاصی ضبط می کند که چندی پیش در محل شرکت بیمه رازی با حضور دبیرکل سندیکای بیمه گران افتتاح شد.