به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه رازی، دکتر علی جباری ، با تاکید بر اینکه صنعت بیمه در پشتیبانی از رفاه و آرامش جامعه از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: به روز بودن در صنعت بیمه جزء جدانشدنی این صنعت است و سازمان های چابک به سرعت به تغییرات محیطی پاسخ سریع و صحیح میدهند.
مدیرعامل بیمه رازی خاطرنشان کرد: بیمه رازی در راستای بقا و رهبری بازار در شرایط کنونی تمرکززدائی را به عنوان اصل حیاتی در نظر گرفته و در چرخش های استراتژیک خود با کاهش ارتفاع سازمانی، شعبه محوری و نماینده محوری را جایگزین ستاد محوری شده است.
او با اشاره به اینکه 90 درصد اختیارات ستاد به شعب واگذار شده است، یادآور شد: شعار زدگی و فاصله از نگرش پراگماتیک به برنامه، دام پیاده سازی برنامه استراتژیک در سازمان ها به حساب می آید.
جباری خاطرنشان کرد: بیمه رازی با رویکردی عملگرایانه جهت تحقق تمرکززدایی و افزایش چابکی سازمان، برنامه های کیفی توسعه آموزشی شبکه فروش در کنار برنامه های انگیزشی، مدلی جامع از توسعه سرمایه هوشی را طراحی و اجرایی کرده است.
مدیرعامل بیمه رازی افزود: طراحی نظام جامع آموزشی، پرداخت سود مشارکت در منافع به شعب و طرح جامع درمان تکمیلی ویژه و ممتاز نمایندگان برای صیانت از سلامت ایشان در دوره فراگیری کووید19 بخش کوچکی از طرح جامع شعبه و نماینده محوری در این سازمان بوده است.
او گفت: همچنین برای اجتناب از رویکرد ستادمحور، برنامه های تعاملی مشارکتی با نمایندگان جهت بررسی شرایط حاکم در شبکه فروش و بهره برداری بیشتر از استعدادها و تجارب آن ها طراحی و اجرا شد که میزان انگیزش و همراهی بدنه عظیم فروش با اهداف کلان و یکپارچه سازی نگرش سازمانی به چشم انداز را به همراه داشته است.
جباری تاکید کرد: رویکرد نوین در بیمه رازی سبب شده تا این شرکت از میانگین صنعت در رشد فروش برخی از رشته ها پیشی گرفته و رشد حدود 200 درصدی در برخی از بازه های زمانی را تجربه کند.
مدیرعامل بیمه رازی در انتها گفت: سرمایه انسانی، تجارب و ایده های آنان در کنار روحیه همدل و یکپارچه، سرمایه اصلی هر سازمان به حساب می آید.