به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: بانکها باید بروز ودر راستای مربوط به حوزه الکترونیکی شدن و تجارت الکترونیکی خدمات مناسبی راارائه دهند تا در وقت و هزینه مردم صرفه جویی شود.
ایرج ندیمی در ادامه عنوان کرد: بانک صادرات با ارائه خدمات متنوع و بروز بانکی در حوزه بانکداری الکترونیک موفق عمل کرده وبا این اقدام توانسته بسیاری ازمراجعات، هزینه ها ووقت مراجعین را مدیریت کند همچنین بانکهایی که بتوانند از این شاخص برخودار باشند در عرصه بانکداری الکترونیک موفق عمل کرده اند.
شایان ذکر است دستگاه های کارتخوان یا به اصطلاح پایانه فروش دستگاهی است که این امکان را فراهم می کند در هر زمان و مکان با استفاده از کارت های بانکی وجه مورد نیاز را بابت خرید کالا یا خدمات به حساب فروشنده انتقال داد و نیاز به حمل پول و مشکلات وابسته به آن نباشیم.
همچنین استفاده از این ابزار بانکی مزایای از قبیل؛ تسهیل عملیات حسابدار، صرفه جویی در هزینه و وقت و افزایش امنیت مالی را در پی خواهد داشت در این زمینه بانک صادرات با 2700 شعبه در سراسر کشور447هزار و 650 دستگاه پایانه فروش متصل به حسابهای این بانک و با 384 هزار مشتری اینترنتی و ارائه خدمات متنوع و به روز بانکی اقدامات شایانی را در این زمینه انجام داده که رضایت مشتریان خود را در بر داشته است