به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: علی نعمتی عضو هیات مدیره این بانک در اولین همایش بازاریابی منطقه شمال کشور در تبریز ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این همایش و بیان مطلب فوق گفت: استخراج دانش نهان افراد و تلفیق آن با تجربه موجب ایجاد فضای رقابتی در سازمان ها می شود. بنابراین ضرورت دارد هریک از افراد تجارب خود را در اینگونه هم اندیشی ها دراختیار سایر افراد قرار دهند.
وی افزود: کوچکترین تغییر در یک بانک موجب تغییر در طیف عظیمی از مشتریان می شود و باید توجه داشته باشیم که چگونه از امکانات موجود به ویژه منابع انسانی در راستای وفادارساختن مشتریان به بانک استفاده نمائیم.
نعمتی اظهار داشت: پست بانک امروزه با ایجاد 10هزار دفترخدمات بانکی روستایی و 4 هزار دفترخدمات بانکی شهری و مستقل و 400 شعبه در جایگاه ویژه ای قرار دارد که در توسعه آن بسیار موثر است.
عضو هیات مدیره پست بانک عنوان کرد: این بانک به عنوان بانک ایران محدود به قشر خاصی نیست بلکه همه طبقات جامعه را پوشش می دهد و تنها بانک خرده بانکدار است که در سطح کشور خدمت رسانی می کند.
وی تصریح کرد: امروزه در دنیا شبکه های بانکی برای هر طیفی خدمات جدید و خاصی ارائه می کنند و نیازهای آنان را به دقت شناسایی کرده و پاسخ می دهند.
نعمتی با اشاره به لزوم حضور راهنمای مشتریان در شعب بانک ها گفت: نیازهای هریک از مشتریان نباید در باجه های مشترک انجام شود بلکه باید برای آنان باجه های ویژه و اختصاصی ایجاد شود و این ظرفیت در پست بانک نیز وجود دارد.
عضو هیات مدیره تاکید کرد: هدف از ارائه خدمات ویژه به مشتریان، وفادار ساختن آنان است چون مشتری وفادار به راحتی با یک بانک قطع ارتباط نکرده و حتی آن را به دیگران نیز معرفی می کند.
نعمتی خاطرنشان ساخت: پست بانک با توجه به حضور در شهرها و روستاها همواره خود را به قوی ترین ابزار بانکی کشور مجهز می کند زیرا در شرایط فعلی ابزار تجهیزمنابع و مصارف آن در روستاها و شهرها متناسب با شرایط جامعه تغییر کرده و هر یک ویژگی خاص خود را داراست.
وی درپایان ضمن تاکید بر راه اندازی بانکداری شرکتی و ارائه خدمات متنوع به تمامی اقشار جامعه گفت: پست بانک به عنوان یک بانک تجاری همواره در عرصه های بانکداری الکترونیکی پیشرو بوده و باید تلاش کنیم با ارتقاء سامانه های الکترونیکی همچنان در این مسیر پیشرو باشد.