به گزارش بانک و صنعت به نقل از بازار سرمایه؛ از ابتدای ساعات معاملاتی امروز، مشتریان یکی از کارگزاری های بزرگ بازار سرمایه امکان مشاهده مانده حساب خود را نداشته و نمی توانستند خریدهای درخواستی را صورت دهند، در این زمینه «هانی شهری» در خصوص مشکلات پیش آمده برای مانده مشتریان در سیستم معاملات آنلاین این کارگزاری گفت: مشکلات فنی و نرم افزاری پیش آمده موجب شده است که برخی مشتریان، امکان مشاهده مانده حساب خود را در داخل پرتفوی سرمایه گذاری را نداشته باشند.
وی در این خصوص ادامه داد: مشکلات نرم افزاری و عدم سینک مانده مشتریان میان بک آفیس و آنلاین، موجب به وجود آمدن این مشکل شده است که در حال به روز رسانی و برطرف کردن مشکلات هستیم.
شهری ادامه داد: امیدواریم تا قبل از بسته شدن بازار امروز این مشکل را برطرف کنیم.