پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 445474 تاریخ : 1397/10/19-15:43:50
,15,
عضو هیئت مدیره در البرز بر ضرورت ایجاد تحول دیجیتالی و ارتقا کیفیت خدمات تاکید کرد

عضو هیئت مدیره در البرز بر ضرورت ایجاد تحول دیجیتالی و ارتقا کیفیت خدمات تاکید کرد

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست بر لزوم توجه به ارتقا سطح فرهنگ پاسخگویی و تلاش در جهت ایجاد تحول دیجیتالی و الکترونیکی در خدمات پستی تاکید کرد .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، زرگوش روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری پست البرز ضمن بررسی وضعیت ترافیک و نحوه ارایه خدمات در این استان، به تشریح برنامه های تدوین شده شرکت در راستای ارتقا سطح کیفی ارایه مطلوب تر خدمات پرداخت.

وی با اشاره به تغییر نیازهای مشتریان و ضرورت طراحی سرویس های نوین و متناسب با این نیازها، افزود: با توجه به فعالیت اپراتورهای بخش خصوصی، باید در مسیر ایجاد جذابیت خدمات و سرویس ها، محکم تر قدم برداشت و ضمن اولویت قرار دادن تامین رضایت مشتریان، سهم خود را از بازار افزایش دهیم.

او با بیان اینکه لازمه موفقیت، استقرار تفکر سیستمی در سطح شبکه است؛ به اهمیت و حساسیت اقدامات مناسب در راستای شناخت و توسعه بازار خدمات پستی پرداخت و گفت: تقویت فعالیت های بازاریابی با هدف طراحی سرویس های جدید و ورود به حوزه کسب و کارهای نوین و  همچنین جذب ترافیک های دارای ارزش افزوده امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

زرگوش تلاش در جهت تقویت و ارتقا سطح فرهنگ پاسخگویی به شهروندان و مشتریان و همچنین پیگیری مشکلات و مسائل کارکنان را نیز حائز اهمیت توصیف کرد و تصریح کرد: تغییر ماموریت های پست، وظایف تمامی کارکنان در همه سطوح را سنگین تر کرده است.

 عضو هیئت مدیره در جمع موزعی: تامین کیفیت، ضامن رقابت در فضای موجود است

عضو هیئت مدیره در ادامه سفر به پست البرز در جمع موزعین این استان حضور یافت و ضمن تاکید بر  آغاز به کار اپراتورهای بخش خصوصی، ارایه خدمات با کیفیت در راستای کسب رضایت مشتریان و ذینفعان را برای دستیابی به مزیت رقابتی مهم ارزیابی کرد.

زرگوش با بیان اینکه یکی از اهداف حاکمیت برای ارایه خدمات پستی کاستن از بار سفرهای زاید درون شهری و برون شهری و به تبع آن کاهش معضلات ترافیکی و آلودگی های زیست محیطی است، افزود: شرکت ملی پست برنامه منسجمی را در راستای استفاده از ناوگان موتوری برقی با هدف کاهش آلودگی هوا و انطباق با استانداردهای خدمات سبز، همچنین متناسب با حجم امانات و مرسولات در دست اجرا دارد .

وی با پرداختن به موضوع افزایش حجم مرسولات و امانات پستی در سطح شبکه پستی کشور، گفت: یکی از برنامه های مهم مدیران ارشد شبکه همساز سازی پرداخت های غیرمستمر موزعین متناسب با حجم عملکرد و میزان توزیع است.

او در ادامه به تبیین برنامه ها و سیاست های شبکه در حوزه های مختلف بویژه فرآیند توزیع پرداخت و و از موزعین خواست همراه با این سیاست ها، تا رسیدن به تمامی اهداف؛ مسئولان شرکت را یاری رسانند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 205
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران