به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: وی در ادامه این جلسه با بیان مطلب فوق و اشاره به آغاز نهضت بازآفرینی شعب زیان ده و خلق ایده و ابتکار درسطح کارکنان این بانک تأکید کرد: برخلاف راهبرد اتخاذی اکثر بانک ها در ایران و سایر کشورها مبنی بر کاهش شعب زیان ده و تعدیل نیروی انسانی اینگونه شعب، خوشبختانه پست بانک ایران با اتخاذ سیاست جابجائی مکانی شعب متناسب با جامعه هدف و تغییر مأموریت کارکنان با اولویت سه اصل؛ پاسخگوئی بهینه به طرح ها و تکالیف اعتباری، پشتیبانی سریع در سامانه از امور ارجاعی مسئولان باجههای نمایندگی خدمات بانکی و نظارت حضوری و سیستمی حوزه تحت نظر خود، فرآیند بازآفرینی شعب خود را آغاز نموده است که این امر ضروری جز با همت و مشارکت آحاد کارکنان بانک امکان پذیر نمی باشد.
صباغی در ادامه با اشاره به فرمایش و تأکید مقام معظم رهبری درخصوص اهمیت پرورش مدیریت در سازمان ها اظهارداشت: مدیرپروری و جایگزین پروری نیز از ضروریت هاست و مسئولیت پذیری و پاسخگوئی، ابتکار، خلاقیت و پویائی به همراه تعهد و تخصص از لازمه های پیشرفت و موفقیت می باشد.
وی توفیقات حاصله درسطح کلان پست بانک ایران از جمله: انتخاب این بانک بعنوان بانک عامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و تعیین آن بعنوان بانک توسعه ای و تخصصی حوزه روستائی و ICT، تصویب هیأت وزیران مبنی بر توقف واگذاری سهام بانک در بورس و دولتی ماندن آن، انعقاد چندین قرارداد با صندوق توسعه ملی، انعقاد قرارداد با وزارت کشور درخصوص انتقال وجوه دهیاری ها و حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از افزایش سرمایه بانک، برنامه ریزی های لازم برای استقرار سامانه جدید در شعب و باجه های نمایندگی خدمات بانکی و معرفی بانک به اتحادیه جهانی پست بعنوان نماینده پست مالی در ایران و ضرورت ارتقاء سطح دانش تخصصی کارکنان به ویژه در بخش اعتبارات ریالی و ارزی و تغییر نگاه و رویکرد بانک به سمت مشتریان در جامعه هدف تعیین شده از جمله حوزه های روستایی و ICT را یک امر حیاتی برشمرد و تلاش همگانی برای اجرای طرح ها و برنامه های مذکور و نظارت دقیق بر اجرای صحیح آنها را لازم و ضروری دانست.
همچنین در این جلسه احمد فرهمند مدیر شعب پست بانک استان نیز ضمن تشریح عملکرد شعب استان در شاخص های مختلف، خواستار همکاری و هم افزایی هرچه بیشتر مجموعه در راستای تحقق اهداف عالیه بانک شد.