در این نمایشگاه که امسال در مصلی تهران و با شعار« آینده خواندنی است» برگزار شد، بانک ملی ایران با حضوری پررنگ و فعال سعی کرد تا بتواند مراجعان و بازدیدکنندگان بزرگترین رویداد فرهنگی کشور را از خود راضی نگاه دارد.
بانک ملی ایران با نصب و استقرار 15 دستگاه خودپرداز، 3 دستگاه خودروی سیار ، 8 دستگاه کیوسک غیرنقدی، 3 دستگاه خـودپـرداز وجـه نقـد، 4 باجه حضوری و غیرحضوری برای صدور کارت هدیه، 8 دستگاه SRS، 2 ربات ارائه دهنده خدمت مالی و یک باجه بانکداری الکترونیک به بازدیدکنندگان و ناشران کتاب خدمت رسانی کرد.
از طرف دیگر بانک ملی ایران با صرف هزینه و اختصاص اعتبار در حوزه های تامین کاغذ، ایجاد غرفه، توزیع بن کارت، ایجاد تبلیغات محیطی و ... به برپایی نمایشگاه کمک کرد.
افزون بر این، بهره مندی بیش از 2500 نفر از کیف پول سامانه بله برای خرید کتاب، توزیع بیش از 2 هزار دستگاه کارتخوان و پایانه فروشگاهی در بین ناشران، پاسخ به سوالات بانکی بازدیدکنندگان، صدور صد ها کارت هدیه، امکان پرداخت و انتقال وجه، افتتاح حساب، ثبت نام در سامانه بام و بله و ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی از دیگر خدمات بانکی ملی ایران در نمایشگاه کتاب بود.
بانک ملی ایران با تمرکز بر خدمات رسانی شایسته و مطلوب با بسیج امکانات و تجهیزات و استقرار به روزترین و کامل ترین دستگاه های عملیات بانکی و زیر ساخت های پشتیبانی کامل ترین خدمات مالی را در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بی وقفه و به صورت مستمر به فعالان و علاقمندان به کتاب و موسسات فرهنگی، ناشران و همچنین به فعالان و اهالی حوزه کتاب و کتابخوانی ارائه کرد تا بتواند با نمایش چهره ای شایسته و ارزنده از بانک در حوزه فرهنگی در زمینه گسترش فرهنگ کتاب خوانی و افزایش سرانه مطالعه در کشور ارزش آفرین و اثرگذار باشد.