به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از شرکت کارت اعتباری ایران کیش، پیمان طبری، مدیرعامل ایران کیش خاطر نشان ساخت: یکی از اصول مهم در سازمانها تاکید براهمیت تجربه کاربری است، بنابراین درک تجربه کاربری و مراحل رسیدن به آن از طرف مدیران سازمانی اهمیت ویژه ای دارد.
طبری با اشاره به خلا موجود در سازمان ها دراینباره گفت: در حال حاضر بسیاری از سازمان ها تیم تجربه کاربری نداشته وظاهرا اعتقادی هم به آن ندارند و این یک ضعف بسیار مهم در هر سازمانی است.
مدیرعامل ایران کیش دراین پنل همچنین نیازبه سیاستگذاریهای کلان دراین حوزه را یادآور شد.
طبری با تاکید براینکه با ورود به عصر دیجیتال توجه به این مبحث ضروری است اظهار کرد: امروز چگونگی استفاده از تکنولوژیهای نوین، نگاه های جدیدی را نیز دراین زمینه طلب می کند.
گفتنی است دومین کنفرانس طراحی تجربه کاربری با هدف طراحی تجربه کاربری، همافزایی در جامعه طراحان تجربه کاربری برای یک انقلاب دیجیتال در نسل آینده در دانشگاه تربیت مدرس و با حضور مدیران و متخصصان دراین زمینه برگزار شد .
طراحی محصول، مدیریت محصول، طراحی تجربه کاربری و تدوین استراتژیهای طراحی در حوزه اپلیکیشنها و وبسایتهای حوزه فینتک به عنوان مهم ترین محورهای این کنفرانس عنوان شده بود.