به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، «بام» که اکنون حدود سه سال و نیم از عمرش می گذرد، توانسته بیش از سه میلیون و 535 هزار نفر را به خود جذب کند.
این سامانه جامع اینترنتی که می توان آن را یک شعبه تمام عیار بانکی خواند، تا حد بسیار زیادی کاربرانش را از مراجعه به شعب بانک ملی ایران بی نیاز کرده است.
«بام» سازمانی، ویدئو «بام» و انتقال وجه بین بانکی در قالب «پایا» و «ساتنا» از امکانات کم نظیر این سامانه است که به خوبی مورد استقبال کاربران مواجه شده است.
«بام» یک سامانه زنده است که به طور مداوم بر امکاناتش افزوده می شود.