به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک سینا، مدیرعامل بانک سینا در این مراسم با اشاره به استراتژی این بانک مبنی بر ارائه خدمات نوین و مشتری محور در مسیر حرکت به سمت بانکداری دیجیتال و پلتفرمی، گفت: طراحی و تدوین برنامه سه ساله بانک تحت عنوان «طرح راهبردی کسب وکار»، به اتمام رسیده و امروز شاهد رونمایی و اجرای رسمی این طرح در بانک هستیم.
غلامرضا فتحعلی تصریح کرد: با رونمایی از این طرح که دربرگیرنده تغییر در مدل و شیوه کسب وکار و زمینه ساز ورود بانک سینا به حوزه فعالیت جدید در نظام بانکی از طریق ترسیم نقشه راه مدیریت راهبردی است، برنامه های راهبردی و استراتژیک جدیدی در بانک اجرایی شده و به افزایش سهم بازار و ارتقاء جایگاه بانک سینا در صنعت بانکداری جهت دستیابی به بازارهای جدید و نو، بیش از پیش توجه خواهد شد.
وی بیان کرد: تغییر نظام برنامه ریزی، کنترل هوشمندی عملکرد و ایجاد همسویی راهبردی در بدنه بانک از قابلیت های این طرح راهبردی است. دور اندیشی و آینده نگری متناسب با نیازهای روز جامعه بر اساس مشتریان هدف نیز از دیگر مواردی است که در این طرح به آن توجه ویژه شده است.
مدیرعامل بانک سینا گفت: خطوط کسب و کار جدید این بانک بر مبنای طرح راهبردی بر چهار محور اساسی «بانکداری خرد»، «بانکداری تجاری»، «بانکداری اختصاصی» و «بانکداری اجتماعی» استوار است و محصولات و کانال های توزیع نیز با توجه به هر یک از گروه های مشتریان هر خط کسب و کار تعیین و ابلاغ شده است.
فتحعلی در همین راستا بیان کرد: توسعه بانکداری پلتفرمی و توسعه کانال های بانکداری دیجیتال از مهم ترین بخش های طرح راهبردی کسب وکار بانک سینا است که با توجه به رویکرد نوین این شیوه از بانکداری مبنی بر حذف زمان، مکان و موقعیت، شاهد بهبود تجربه مشتری و شخصی سازی محصولات خواهیم بود.