پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 178705 تاریخ : 1395/01/24-14:27:26
,17,10025,
طراحی و راه اندازی سامانه جامع پیگیری وضعیت خسارت درمان

مدیر عامل بیمه نوین خبر داد

طراحی و راه اندازی سامانه جامع پیگیری وضعیت خسارت درمان

مدیرعامل بیمه نوین: بیمه نوین با بیش از 300 مرکز درمانی طرف قرارداد و 36 شعبه پرداخت خسارت در سراسر کشور، سامانه جامع پیگیری وضعیت خسارت بیمه های درمان تکمیلی را راه اندازی کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه نوین، حسین کریم خان زند؛ مدیرعامل شرکت بیمه نوین ضمن اعلام این خبر افزود: شرکت بیمه نوین در راستای تسریع در خدمت رسانی و افزایش رضایتمندی بیمه شدگان و بیمه گذاران خود، ارائه خدمات متمایز به بیمه شدگان را دستور کار قرار داده است و در همین راستا و با توجه به لزوم سهولت دسترسی افراد به پرونده خسارت و اطلاع از آخرین وضعیت پرونده در واحدهای پرداخت سراسر کشور، سامانه جامع پیگیری وضعیت خسارت شرکت بیمه نوین طراحی و راه اندازی شده است.

کریم خان زند درخصوص امکانات و قابلیت های این سامانه بیان کرد: این سامانه با استفاده از ظرفیت های داخلی در دو حوزه فنی و پشتیبانی شرکت بیمه نوین، طراحی و اجرایی شده است و به بیمه شدگان اجازه می دهد علاوه بر اطلاع از میزان خسارت پرداختی خود و افراد تحت پوشش، از کلیه مراحل پرداخت خسارت؛ از تشکیل پرونده در شعبه تا واریز خسارت به حساب بیمه شده و آخرین تغییرات آن به صورت آنلاین اطلاع و در صورت تمایل نسبت به ذخیره یا چاپ صورت هزینه های درمانی خود اقدام نمایند.

مدیرعامل بیمه نوین درباره نحوه دسترسی به این سامانه از سوی بیمه گذاران تصریح کرد: بیمه شدگان محترم بیمه نوین برای  بهره مندی از امکانات این سامانه می توانند با دریافت نام کاربری و رمز عبور از شرکت متبوع خود، به پایگاه اینترنتی بیمه نوین به نشانی www.novininsurance.com مراجعه و در قسمت "پرتال پیگیری وضعیت خسارت" در بخش خدمات الکترونیکی سایت از آخرین جزئیات پرداخت خسارت خود مطلع شوند.

وی در پایان با اعلام توسعه سامانه مذکور در آینده نزدیک خاطرنشان کرد: اعتماد و همراهی بیمه گذاران محترم برای ما فرصت مغتنم و ارزشمند خدمت رسانی به هموطنان عزیز را فراهم آورده است، لذا توسعه سامانه مذکور با هدف پوشش سایر خسارات مشتریان محترم در پرونده های شخص ثالث، آتش سوزی، مسئولیت، باربری و ... در دستور کار شرکت بیمه نوین قرار دارد و در آینده نزدیک امکانات غیرحضوری جدیدی برای بیمه گذاران گرامی فراهم خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 186
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران