به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مسکن؛ در راستای اجرای برنامه بازاریابی برچسب الکترونیکی پرداخت عوارض "ETC" و با توجه به اهمیت ویژه آن در جذب منابع خرد و ارزان قیمت، کارت های تبلیغاتی با شرح مزایای ETC توسط بانک مسکن منطقه غرب تهران طراحی و در شعب تحت پوشش و عوارضی تهران –قم توزیع شد.
مهدی نجاری-معاون مالی و فناوری منطقه- ضمن اعلام این خبر، اجرای این طرح را در راستای استفاده از مزایای انحصاری خدمت پرداخت الکترونیکی عوارض در بانک مسکن و بهره برداری از فرصت بازاریابی خدمت مذکور در سفرهای نوروزی مسافران و عبور از عوارضی های مجهز به سامانه ETCعنوان کرد.
نجاری همچنین از ویژگی های کارت های مذکور به کوچک بودن و ارائه تمامی مزایای ETC در یک نگاه به مخاطب اشاره کرد و استفاده از آن را در بازاریابی های ادواری و داخلی شعب به منظور ارائه به مشتریان، مناسب ارزیابی کرد.