پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 659546 تاریخ : 1402/07/09-18:43:39
,2,
ضرورت رعایت بهداشت اعتباری در تشکیل پرونده های جدید در بانک

عزیزنژاد، عضو هیات مدیره بانک ملی مطرح کرد:

ضرورت رعایت بهداشت اعتباری در تشکیل پرونده های جدید در بانک

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در دیدار با احمد ملکی راد، رئیس اداره امور شعب شمال تهران و بازدید از شعب ممتاز ملی و آفریقا بر ضرورت رعایت بهداشت اعتباری در تشکیل پرونده های جدید در بانک تاکید کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، صمد عزیزنژاد در این دیدار ضمن مذاکره با کارکنان بانک بر جذب منابع موثر در طرح عیار ملی به منظور بهینه کردن وضعیت منابع ارزی و ریالی بانک تاکید کرد و گفت: بهداشت اعتباری باید در تشکیل پرونده های جدید بانک به صورت جدی رعایت شود.

وی در ادامه با تاکید بر پیگیری مطالبات غیرجاری بانک توسط کارکنان تا حصول نتیجه، اظهار کرد: افزایش مطالبات غیرجاری، می تواند اثری جدی بر هزینه های بانک داشته باشد، از این رو باید موضوع پیگیری این مطالبات بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران همچنین در بخش دیگری از این دیدار به مسائل مربوط به مشتریان بزرگ بانک اشاره کرد و افزود: انتقال و پیگیری مشکلات مربوط به مشتریان بزرگ بانک از طریق ادارات امور شعب به اعضای هیات مدیره و هیات عامل، می تواند یکی از راهکارهای اصلی رفع چالش های مربوط به این مشتریان باشد.

عزیزنژاد همچنین در ادامه با تاکید بر تقویت روحیه مشارکت در میان کارکنان با هدف تسهیل و تسریع در امور مشتریان، اظهار کرد: حمایت از مشتریان اعتباری و قدیمی و جلوگیری از مهاجرت آنها به بانک های دیگر، همچنین ایجاد یک تجربه خوب برای مشتریان جدید از جمله اموری است که کارکنان بانک باید به عنوان اصلی ترین وظایف خود در دستور کار قرار دهند.

وی همچنین در خاتمه با اشاره به این که همه کارکنان بانک ملی ایران باید به رشد و اعتلای بانک و حفظ سرمایه ارزشمند آن که اعتماد مشتریان است کمک کنند.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: اعتماد مشتریان مهم ترین دارایی و سرمایه بانک ملی ایران است و برای ادامه روند رشد و توسعه این بانک باید در راستای حفظ هرچه دقیق تر این سرمایه گام برداشت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 149
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران