پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 634763 تاریخ : 1401/12/29-14:38:45
,2,
ضرورت خدمات رسانی مطلوب به هموطنان در روزهای پایانی سال

سرپرست بانک ملی ایران تاکید کرد:

ضرورت خدمات رسانی مطلوب به هموطنان در روزهای پایانی سال

سرپرست بانک ملی ایران به همراه دیگر مدیران ارشد بانک امروز ضمن بازدید از شعب بازار و تمرکز اسناد، نحوه ارائه خدمات به مشتریان در روزهای پایانی سال را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده در این بازدید که به همراه صمد عزیزنژاد عضو هیات مدیره، بیژن مقدم بیرانوند عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی تهران، محمدرضا عبدالملکی رئیس اداره کل حوزه مدیریت، سید مجتبی قدسی رئیس اداره کل روابط عمومی و تنی چند از مدیران دیگر صورت گرفت، آخرین وضعیت نقدینگی، مجموع سپرده ها، اسکناس، ارز، ریسک اعتباری شعبه و... را بررسی و رهنمودهای لازم را جهت افزایش سرویس دهی مطلوب به مشتریان را ارائه کرد.

در ادامه سرپرست بانک ملی ایران ضمن گفت و گو با مدیران و کارکنان این شعب، در جریان آخرین وضعیت خدمات دهی سیستم های الکترونیک بانک ملی ایران نظیر خودپردازها، پایانه های فروش و... قرار گرفت.

در این بازدید که با هدف نظارت و کنترل نحوه سرویس دهی به مشتریان در روزهای پایانی سال صورت گرفت، روسای شعب مستقل بازار و تمرکز اسناد گزارش هایی از اقدامات انجام شده در روزهای پایانی سال ارایه کردند.

نجارزاده در پایان ضمن تقدیر از همت و تلاش بی وقفه همکاران به ویژه در روزهای پایانی سال، بر ضرورت ارتباط موثر کارکنان با مشتریان تاکید کرد و خواستار توجه حداکثری برای ایجاد رضایت خاطر مشتریان در این ایام شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 203
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران