پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 514839 تاریخ : 1399/04/02-17:51:59
,1,
ضرورت تلاش بیشتر شعب و مدیریت ها جهت تحقق اهداف کلان بانک ایران زمین

در جلسه روسای شعب استان فارس مطرح شد:

ضرورت تلاش بیشتر شعب و مدیریت ها جهت تحقق اهداف کلان بانک ایران زمین

اولین جلسه هم اندیشی روسای شعب استان های فارس، بوشهر، کهکیلویه و بویر احمد با محوریت بررسی عملکرد سال98 و ارائه راهکارهای جذب منابع در سال جدید با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، حسن شاهی مدیراستان در این مراسم به بیان آمار مقایسه ای مدیریت های مناطق سایر استان ها پرداخته، و با بیان اینکه شاهد تحقق کامل اهداف از سوی تعدادی از شعب و مدیریت ها هستیم گفت: با توجه به شرایط یکسان برای همه، عملکرد بعضی شعب قابل قبول نیست و انتظار می رود تا با برنامه ریزی هدفمند و سعی و تلاش جمعی شاهد بهبود عملکرد شعب و دستیابی این شعب و مدیریت ها به جایگاه اصلی خود باشیم.
حسن شاهی با ارائه آمارهای شعب در زمینه مصارف و منابع، وصول مطالبات، اعتبارات اسنادی و بانکداری مدرن عملکرد هر شعبه را از ابتدای سال بیان کردند.
وی با بیان اینکه علاوه بر بازدیدهای حضوری ماهانه، به صورت مجازی و از طریق ویدئوکنفرانس نیز این مدیریت در ارتباط با شعب خواهد بود و از مشکلات شعب و راهکارهای ارائه شده توسط پرسنل جویا خواهند شد.
در ادامه علیزاده معاون اجرائی به بیان راهکارهایی در خصوص ارتقاء جایگاه این مدیریت در حوزه بانکداری مدرن پرداخته و به اهمیت این حوزه در حقق بانکداری دیجیتال در آینده ای نزدیک تاکید کرد.
علیزاده همچنین با بیان اینکه روسای شعب محور اصلی حرکت به سمت دستیابی به اهداف هستند گفت: انتظار می رود روسای شعب ضمن برگزاری جلسه ای با حضور کلیه پرسنل تحت امر به اهمیت جذب منابع و تحقق کامل اهداف در همه زمینه ها بپردازند.
وی همچنین به اهمیت مشتری مداری و توجه مدیران ارشد بانک به سامانه نظرسنجی پرداخته و بیان کرد: روسای شعب بایستی با نظارت بیشتر و تاکید بر امر مشتری مداری نسبت به ارتقا جایگاه استان در سامانه نظرسنجی اقدام کنند.
در ادامه این هم اندیشی فاطمی معاون مالی استان به اهمیت بازاریابی و جایگاه آن در تحقق اهداف بانک پرداخته و اظهار داشت: در وضعیت کنونی بازار بهترین و ارزان ترین راه جذب منابع از طریق مشتریان بالفعل است.
فاطمی ضمن اشاره به طبقه بندی مشتریان به گروه های الماس، طلا، نقره و برنز گفت: مراجعه و سرکشی مستمر به این مشتریان بالاخص مشتریان گروه الماس و طلا منجر به وفادار شدن آنها و همچنین جذب منابع جدید است، از این رو روسای شعب موظف اند به صورت مستمر پیگیر این موضوع بوده و گزارش ماهانه عملکرد خود را به این مدیریت ارسال نمایند.
فاطمی همچنین طرحی در خصوص شناسایی مشتریان بالقوه بخصوص مشتریان حقوقی در راستای جذب منابع، اعطای تسهیلات، صدور ضمانتنامه و گشایش اعتبار اسنادی مطرح نموده و اعلام کرد: روسای شعب موظف اند به صورت ماهانه نسبت به جذب حداقل 2 شرکت حقوقی اقدام نموده و گزارش عملکرد خود را به این مدیریت ارسال نمایند.
فاطمی در پایان جلسه از آمادگی مدیران ارشد استان فارس جهت همراهی شعب در همه زمینه ها در ساعات اداری و غیر اداری اعلام کرد و خواستار استفاده شعب از تمامی ظرفیت های موجود در راستای تحقق اهداف شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 206
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران