پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 636271 تاریخ : 1402/03/02-10:09:21
,10027,
صنعت بیمه از عنصر شفافیت سود می برد

رئیس کل بیمه مرکزی در آیین تجلیل از برگزیدگان نهمین جشنواره روابط عمومی صنعت بیمه:

صنعت بیمه از عنصر شفافیت سود می برد

هدف نهایی نهادناظر، صنعت بیمه و جامعه بیمه گران، گسترش فضای شفافیت است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مهندس مجید بهزادپور که در آیین اختتامیه جشنواره برگزیدگان روابط عمومی های صنعت بیمه سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: گسترش فضای امن روانی و آرامش همگانی در گرو معرفی دقیق و توسعه عمیق محصولات و خدمات بیمه ای خواهد بود.

رئیس کل بیمه مرکزی با قدردانی از تلاش همکاران مدیران و کارکنان مجموعه روابط عمومی های صنعت بیمه از اراده صنعت بیمه برای راه اندازی یک خبرگزاری تخصصی خبر داد و گفت: تمرکز بر تریبون رسمی و شفاف به معنای نادیده گرفتن رسانه های متعدد بیمه ای نیست و همراهی و هم افزایی تمامی اصحاب رسانه را پیش نیاز توسعه ارتباطات و شفافیت اطلاعات می دانیم.
مهندس مجید بهزادپور بر ضرورت ایجاد بستر مناسب برای دوران پساتحریم تاکید کرد و اظهار داشت: رسانه ها و روابط عمومی ها در ساماندهی تعاملات فرامرزی و ایجاد شبکه های ارتباطی نقش برجسته ای دارد.
رئیس شورای عالی بیمه، فرهنگسازی را شاه بیت فرایند همگانی سازی صنعت بیمه عنوان کرد و افزود: به دلیل نوع تعاملات صنعت بیمه با اقشار مختلف جامعه و مجموعه های گوناگون اقتصادی و اجتماعی، تنوع بخشی به فرهنگسازی از ضرورت ویژه ای برخوردار است.
وی از جذب اعتماد مخاطبان بیمه به عنوان چالش اصلی این صنعت یاد کرد و افزود: رشد پرشتاب صنعت بیمه در دو بخش کمی و کیفی و ارتقای جایگاه صنعت بیمه در معادلات کلان اقتصادی، بار مسئولیت روابط عمومی ها را دوچندان خواهد کرد.
رئیس کل بیمه مرکزی، فضای رسانه ای صنعت بیمه را آرام و مطمئن توصیف کرد و گفت: سالم سازی اخبار و تحلیل های بیمه ای از دستاوردهای روابط عمومی ها و ارتباط سازنده آنان با رسانه هاست.
مهندس بهزادپور در پایان با بیان این مطلب که صنعت بیمه از شفافیت سود می برد، خاطر نشان کرد: شفاف سازی هدف آخر عملیات ارتباطی در صنعت بیمه به شمار می رود و موفقیت همکاران این حوزه به توفیق بیشتر صنعت بیمه منتهی خواهد شد.
شایان ذکر است که در پایان این مراسم، صنعت بیمه روابط عمومی های برتر خود را شناخت و تندیس ویژه وجوایزی به برگزیدگان اهدا شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 208
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران