وی در حاشیه این بازدید با تاکید بر اصل مشتری مداری در بانک ملی ایران، تصریح کرد: سرعت خدمات باید بر اساس درخواست مشتریان ارائه و شخصی سازی شود.
قائم مقام مدیرعامل با اشاره به تعامل بالای روزانه کاسبان شریف بازار با این شعبه گفت: باید سازوکاری مبنی بر سهولت ارائه خدمات به مشتریان ویژه، طراحی شود تا موجبات آسایش بیش از پیش مشتریان را فراهم نماید .
وی در پایان سخنان خود ضمن اشاره به تاریخچه و قدمت شعبه بازار گفت: این شعبه در سال 1307 به عنوان اولین شعبه بانک ملی ایران فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون با توجه به نیاز مشتریان خاصی که در این محدوده فعالیت می کنند؛ لازم است صرافی بانک ملی در این شعبه نیز مستقر شده تا خدمت رسانی های لازم با سرعت،سهولت و گستره بیشتری در اختیار مشتریان قرار گیرد.