به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره روابطعمومی بانک سامان، تمام اشخاص حقیقی عضو گروه مشتریان ویژه این بانک، میتوانند به هزینه بانک سامان برای دو مسافرت خارج از کشور خود، بیمهنامه مسافرتی تهیه کنند. با این بیمهنامه، دغدغههای خانوادهها در مدت سفر خارجی برطرف شده و مشکلات احتمالی، به خوبی حل میشود.
مهمترین ویژگیهای این بیمهنامه امکان بهرهمندی از تمام اطلاعات و موقعیت مکانی مراکز درمانی، پزشکان، داروخانهها و مراکز فوریتهای پزشکی در خارج از کشور، پشتیبانی اپراتور فارسیزبان، هزینههای پزشکی و بستریدر بیمارستان در خارج از کشور، جابجایی یا بازگرداندن بیمهشده به کشور در طول مدت سفر در صورت بروز بیماری یا وقوع حادثه، پرداخت هزینه فوریتهای دندانپزشکی، مساعدت حقوقی سرقت و یا مفقود شدن گذرنامه، جبران خسارت تأخیر در رسیدن چمدانها، جبران خسارت مفقودشدن چمدانهای تحویل شده، جبران هزینههای تاخیر در حرکت و غیره است.
بر اساس این گزارش، مشتریان برتر (سامانیان) و خاص برای برخورداری از این بیمهنامه کافی است، حداقل 3 روز قبل از مسافرت، درخواست خود را به رئیس یا بانکدار ویژه شعبهای که در آن حساب دارند ارایه کنند تا این بیمهنامه صادر و به نشانی آنها ارسال شود.گفتنی است، صدور بیمه مسافرتی بهصورت رایگان و با سقف تعهدات این بیمهنامه در شبکه بانکی کشور بیسابقه است.
مشتریان برتر (سامانیان) و خاص بانک سامان جهت اطلاع از جزییات بیشتر این بیمهنامه و دریافت بیمهنامه مسافرتی خود میتوانند به بانکدار ویژه مستقر در شعب بانک مراجعه و یا با مرکز خدمات بیمهای مشتریان ویژه با شماره تلفن 22017917-021 تماس بگیرند.