پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 493882 تاریخ : 1398/08/29-16:17:18
,2,
صدای مشتریان، پاسخ مدیران / رویکرد جدید بانک ملی ایران در بخش ارتباط مردمی

صدای مشتریان، پاسخ مدیران / رویکرد جدید بانک ملی ایران در بخش ارتباط مردمی

واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران به عنوان پل ارتباطی میان مردم با مسئولان بانک، رویکرد جدیدی را برای تعامل بیشتر مدیران و مشتریان خود اتخاذ کرده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، بر این اساس ضمن اینکه کارشناسان این مرکز در طول ایام هفته پاسخگوی مسایل مطرح شده از سوی مشتریان درخصوص خدمات مختلف این بانک هستند، در رویکرد جدید به منظور تسهیل امور و تکریم مشتریان، زمینه پاسخگویی و ارتباط بیشتر مسئولان بانک با مشتریان و کارکنان نیز فراهم شده به طوری که در بعد برون سازمانی، ارتباط مستقیم مردمی در فواصل زمانی متفاوت انجام شده و بزودی برنامه زمان بندی مستمری نیز در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد.

علاوه بر این در بخش هایی نظیر حوزه ی اعتباری بدلیل حجم بالای انتظارات و نیازها امکان ارتباط با مسئولان و کارشناسان اعتباری در سطوح مشتریان اعتباری و تسهیلاتی و تولیدکنندگان درحال اجرا می باشد.

در بخش درون سازمانی نیز به طور مرتب مدیران بخش های مختلف بر اساس زمان بندی های انجام شده و با اطلاع رسانی قبلی پاسخگوی دغدغه های کارکنان می باشند تا به نحو مطلوب ارتباط بین مدیران و کارکنان افزایش یافته و مدیران و تصمیم گیران در فضایی منطبق با واقعیت جاری در سازمان اقدام به تصمیم گیری نمایند.

اگرچه کارشناسان واحد ارتباط مردمی همواره پاسخگوی مشتریان ارجمند هستند اما بانک ملی ایران بر اساس رسالت حمایتی خود از آحاد جامعه و بعنوان یک بانک برخواسته از مردم و پاسخگو به مردم، سعی دارد با استفاده از این شیوه  هر چه سریع تر مسائل و دغدغه های مشتریان پیرامون خدمات این بانک و ایده های آنها برای ارتقای سطح کیفی خدمات دهی را به گوش مسئولین برساند.

لازم به ذکر است، مشتریان ارجمند می توانند با شماره 64140-021 مرکز ارتباط مردمی بانک ملی ایران از ساعت 8 تا 22 ارتباط برقرار و موضوعات خود را مطرح کنند و در روزهای اعلامی نیز با مسئولان به طور مستقیم به گفتگو بپردازند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 149
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران