پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 683021 تاریخ : 1403/04/02-18:56:10
,2,
شکل گیری سطح جدیدی از خدمات بانکداری در بانک ملی ایران/ تحول اعتباری با رونمایی از 4 محصول جدید و تازه

مدیر عامل بانک ملی ایران عنوان کرد:

شکل گیری سطح جدیدی از خدمات بانکداری در بانک ملی ایران/ تحول اعتباری با رونمایی از 4 محصول جدید و تازه

مدیر عامل بانک ملی ایران در آیین رونمایی از طرح های اعتبار ملی، مهر ملی، BNPL و صدور غیرحضوری کارت های اعتباری بانکی گفت: با رونمایی از این 4 طرح سطح جدیدی از خدمات بانکداری و تحول اعتباری در بانک ملی ایران شکل گرفت.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با حضور مقامات و مسئولان کشوری، مجتبی یوسفی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، عبدالرضا مصری نماینده محترم مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران، قائم مقام مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، هیأت عامل و دیگر مدیران ارشد و جمعی از کارکنان بانک ملی ایران، چهار محصول جدید و تازه بانک ملی ایران در راستای سیاست های پیشرانی در جلب رضایت مشتریان رونمایی شد.

در این مراسم ابوالفضل نجارزاده، مدیرعامل بانک ملی ایران، با بیان این که این بانک همواره در تحول گرایی پیشتاز بوده است، گفت: بانک ملی ایران از این قافله عقب نمانده و در هر دوره با معرفی محصولات جدید و به روز خود، یک سازمان پویا و زنده را به نمایش گذاشته است.

وی با بیان این مطلب که در سال گذشته بانک ملی ایران توانست با کمک ها و حمایت های دولت و مجلس شورای اسلامی برای نخستین بار افزایش سرمایه چشمگیر و قابل توجهی را تجربه کند، افزود: این بانک در دولت سیزدهم اقدامات اساسی و مهمی نظیر تأمین مالی طرح های زیربنایی و روبنایی کشور و پرداخت 100 درصدی تسهیلات تکلیفی در راستای ارائه خدمات بهینه و جلب رضایت مشتریان را به مرحله اجرا رساند.

نجارزاده با اشاره به این که بانک ملی ایران هم اکنون با کسب سهم از بازار به جایگاه اصلی خود در نظام بانکی برگشته است، تأکید کرد: سال ها بود که بانک ملی ایران سهم بازار را از دست می داد، اما در سال گذشته با تلاش های صورت گرفته و برنامه ریزی های منسجم و دقیق این بانک به جایگاه اصلی خود بازگشت.

مدیرعامل بانک ملی ایران انتقال تمامی حساب ها به بانک ملی ایران را یک دستاورد بزرگ دانست و افزود: سال قبل با هماهنگی های صورت گرفته تمامی حساب ها با موفقیت کامل به بانک ملی ایران منتقل شد که این موفقیت و دستاورد حاصل زحمات و تلاش های کارکنان بانک ملی ایران است.

مدیر عامل بانک ملی ایران افزایش سرمایه 25 همتی، کسب سهم از بازار، رشد منابع، فروش 36 همتی دارایی های بانک، انتقال مؤسسه نور، توسعه زیرساخت های فناوری و ارائه طرح مهربانی ملی را بخشی از مهمترین اقدامات بانک در سال گذشته برشمرد و اظهار امیدواری کرد که امسال نیز با اجرای اقدامات مناسب دستاوردها و تحولات خوبی رقم زده شود.

وی با بیان این که برآیند اقدامات و عملکرد بانک باید موجب خلق بنگاه شود و نه بنگاهداری، افزود: پرداختن به بانکداری به جای بنگاهداری به عنوان یک راهبرد، اقدامی ست که بانک ملی ایران آن را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است و همه ارکان این بانک در راستای عملیات بانکداری و منطبق بر رویه و چارچوب های بانک عمل می کنند.

نجارزاده با بیان این که سال گذشته بانک ملی ایران 35 همت از اموال مازاد خود را به فروش رسانده است، یادآور شد: بنگاهداری وظیفه بانک نیست، بلکه بانک بنگاه خلق می کند و سپس آن را در اختیار مدیران بنگاه های اقتصادی متخصص قرار می دهد تا زمینه رشد اقتصادی، رونق تولید و اشتغالزایی در کشور را فراهم کند.

مدیرعامل بانک ملی ایران افزود: ما در نظام بانکی مطابق سیاست ها و راهبردهای اصلی دولت الزام به خروج از بنگاهداری هستیم و این اقدام و الزام را تا حصول نتیجه دنبال خواهیم کرد.

وی با اشاره به روند واگذاری بنگاه ها در سال جاری، اعلام کرد: با این واگذاری ها منابع بانک افزایش پیدا می کند و بانک می تواند تسهیلات بیشتری را در اختیار طرح های دولت و آحاد جامعه قرار دهد.

نجارزاده همچنین با بیان این که امسال باید ارائه خدمات غیرحضوری را تقویت کنیم، افزود: در سال 1403 باید با تحولات حوزه بانکداری دیجیتال همگام شویم تا خدمات مبتنی بر فناوری را گسترش دهیم .

مدیر عامل بانک ملی ایران در خاتمه سخنانش به کاهش حضور مشتریان در شعب به دلیل خدمات غیرحضوری اشاره کرد و گفت: با شناسایی فرصت ها و نیازهای مشتریان توانستیم امروز 4 محصول جدید و کاربردی را رونمایی کنیم که این نشان از ظرفیت های بانک است.

مجتبی یوسفی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در آئین رونمایی ازچهار خدمت نوین و نوآور بانک ملی ایران گفت: با ریل گذاری های انجام شده، بانک ملی ایران در تأمین مالی اقتصاد کشور نقشی بی بدیلی و چشمگیری دارد و یک الگو و نمادی از خدمت رسانی به آحاد جامعه است.

یوسفی: بانک ملی ایران کشور را در تحقق رشد 8 درصدی اقتصاد یاری کند

مجتبی یوسفی در این مراسم با بیان این که در برنامه هفتم توسعه کشور از بانک ملی ایران انتظار است که کشور را برای دستیابی به رشد 8 درصدی در اقتصاد یاری کند، افزود: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظلّه العالی) و اسناد بالادستی در دولت یکی از اقدامات مؤثر و گام های بلند بانک ملی ایران در سال گذشته و در دوره جدید مدیریتی خروج از بنگاهداری و مولدسازی دارایی های بانک بود که این امر به بهترین نحو مسیر خود را طی کرد و زمینه موفقیت و یک دستاورد بزرگ را رقم زد.

تقدیر نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از عملکرد بانک ملی ایران در سال 1402

عبدالرضا مصری، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، در بخش دیگری از این مراسم با تقدیر از عملکرد بانک ملی ایران در سال 1402 گفت: این بانک با پرداخت صحیح تسهیلات خرد در حل مشکلات آحاد مردم و توسعه طرح های زیربنایی کشور مؤثر عمل کرده است.

وی در ادامه به وجود مشکلات و موانع موجود برسر راه بانک ملی ایران اشاره کرد و گفت: امروز بانک ملی ایران با وجود تمام چالش ها و مشکلات موفق شده است راهش را در مسیر خدمت رسانی مطلوب و موثر بدون وقفه ادامه دهد که این موضوع جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

مصری در ادامه با بیان این که بانک ملی ایران در خروج از بنگاهداری و فروش اموال مازاد پیشروی شبکه بانکی است، گفت: یکی از بهترین اقدامات بانک جمع آوری سرمایه های خرد مردم است که با ارائه آن به کارآفرینان موجب خلق بنگاه شده است.

آزادی: 4 محصول جدید بانک ملی ایران گره گشای بخشی از مشکلات مردم است

محمدنور آزادی عضو هیأت عامل و معاون بانکداری جامع در این مراسم با بیان این که این محصولات با انسجام و اتحاد دلسوزان بانک طراحی و تولید شده است، گفت: 4 محصول جدید بانک دارای مزیت های رقابتی و ویژگی هایی از جمله مردم محوری، دسترسی آسان، راحتی و سهولت در استفاده و سرعت در ارائه خدمت است .

وی گفت: این محصولات در شرایط سخت اقتصادی برای آحاد مردم تولید و ارائه شده است که انتظار داریم گره گشای بخشی از مشکلات مردم باشد.

معاون بانکداری جامع بانک ملی ایران در این نشست بر حضور همکاران به منظور بازاریابی مطلوب در شرکت ها و کسب وکارهای مختلف تأکید کرد و افزود: این محصولات ابزارهای منحصربفرد و ویژه با مزایای رقابتی خاص در حوزه بازاریابی هستند که انتظار داریم همکاران با حضور در سازمان های مختلف برای بازاریابی از این طرح و همه ظرفیت ها و محصولات بانک استفاده کنند.

گفتنی است، 4 طرح اعتبار ملی، مهر ملی، BNPL و صدور غیرحضوری کارت های اعتباری بانکی از جمله محصولاتی بود که امروز رونمایی شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 198
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران