پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 375312 تاریخ : 1397/06/07-12:59:58
,2,
شکل گیری سطح جدیدی از خدمات بانکداری الکترونیک در بانک ملی ایران

شکل گیری سطح جدیدی از خدمات بانکداری الکترونیک در بانک ملی ایران

با حضور مدیر عامل بانک ملی ایران ، پروژه ها و محصولات جدید شرکت داده ورزی سداد رونمایی شد .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی، در این مراسم دکتر محمدرضا حسین زاده ضمن تقدیر از دستاوردهای شرکت داده ورزی سداد، با تاکید بر استمرار روند پر شتاب و موفق معرفی محصولات جدید، خواستار بهره برداری و اطلاع رسانی وسیع این دستاوردها در آستانه  نود سالگی بانک ملی ایران شد.

مسعود خاتونی عضو هیأت مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران نیز سیر پیشرفت و موفقیت پروژه های شرکت داده ورزی سداد را قابل توجه دانست و با تاکید بر اهمیت این پروژه ها افزود: سطح جدیدی از سرویس‌های فناوری اطلاعات در بانک ملی ایران در حال شکل گیری است.

وی تجاری سازی محصولات و خدمات حوزه  فناوری اطلاعات را امری ضروری دانست و شرکت داده ورزی سداد را حلقه  واسط زیست بوم استارت آپی کشور با بانک ملی ایران دانست.

سپس حمید رضا مختاریان مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد ضمن تشریح پیشرفت‌های تکنولوژیک شرکت و با اشاره به تشکیل مرکز فناوری و نوآوری فینوداد در راستای برون سپاری نوآوری به مراکز علمی همانند دانشگاه امیرکبیر ، اولویت های عملیاتی این مرکز را عنوان کرد.  

 وی در خصوص پیشرفت‌های انجام شده در حوزه‌ تکنولوژی بلاک چین، آمادگی پروژه‌ Open Banking برای عملیاتی سازی، راه اندازی سرویس برداشت مستقیم (Direct Debit)، عملیاتی شدن چند سرویس جدید روی "بام" از قبیل گواهی تمکن مالی، Video Banking و هوشمند سازی Log in و انتقال پول توضیحاتی ارائه کرد.

مختاریان طرح راه‌اندازی زیرساخت ابری در سداد را تشریح و گزارشی از حجم گسترده فعالیت های صورت گرفته  در حوزه‌ی داده‌های کلان (Big data) ارائه کرد.

 وی در ادامه ازعملیاتی شدن پروژه  شبکه اعتباری ارائه کالا و خدمات و به ثمر رسیدن دو محصول "شعبه‌یاب هوشمند بانک ملی" و "محاسبه‌یار" در پلتفرم "بله"  خبر داد.

 

مختاریان در پایان با مقایسه‌ آماری پایان سال 96 و شهریور 97 در خصوص پیشرفت‌های قابل توجه "بام" و پلتفرم "بله" ، به پیاده سازی پروژه‌ مدیریت یکپارچه اطلاعات مشتریان بانک ملی ایران اشاره کرد و افزود: از طریق این پروژه، تمام کنترل‌های لازم برای جلوگیری از پولشویی و احراز هویت، اتفاق خواهد افتاد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 208
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران