به گزارش بانک و صنعت ، شعبه مستقل مرکزی تهران اولین مقصد دیدار عضو هیات مدیره و هیات همراه در هفته پایانی اسفندماه بود. دکتر فاضلیان، نجفیان و احمدی پس از دیدار با تمامی کارکنان دوایر و گپ و گفت وگو با آنان ضمن خدا قوت به ایشان، سال نو را پیشاپیش تبریک گفتند.
آشنایی کارکنان با قانون جدید قانون اصلاح صدور چک موضوعی بود که فاضلیان در گفت وگو با کارکنان شعبه مستقل مرکزی تهران از آنان جویا می شد.
یکی از موارد مطرح شده در این دیدار، نقش تعداد پرونده های مطالباتی در ارزیابی عملکرد بود که فاضلیان در این خصوص گفت: باید اقداماتی که مثلا در خارج از اختیار شعبه تصمیم گرفته شده است ازجمله پرونده های خاص ارزی، تسهیلات کرونا و ... در ارزیابی عملکرد مورد تجدیدنظر قرار گیرد.
همچنین با توجه به عملکرد مطلوب شعبه مستقل مرکزی تهران در جذب منابع در سال 1399، فاضلیان خواستار استمرار عملکرد مناسب این شعبه در این بخش در سال 1400 شد.
دکتر فاضلیان و هیات همراه در ادامه با آرزوی سلامتی و تبریک سال نو شعبه مستقل مرکزی تهران را به مقصد مدیریت شعب مرکز تهران واقع در خیابان طالقانی تهران ترک کردند.
شناخت دقیق نیازهای مشتریان کلید موفقیت در جذب منابع است
عضو هیات مدیره به رسم همیشه در ابتدا با کارکنان شعبه طالقانی که در قسمت پایینی مدیریت مرکز تهران قرار دارد، دیدار کرد.
دکتر فاضلیان در این دیدار ضمن گفت وگو با کارکنان شعبه طالقانی به آنان خدا قوت گفته و پیشاپیش سال نو را تبریک گفت. وی و هیات همراه در ادامه پس از بازدید از دوایر مختلف مدیریت مرکز تهران طی نشستی در دفتر مدیر منطقه، عملکرد این مدیریت را موردبررسی قرارداد.
فاضلیان در ابتدای این نشست گفت: هدف از بازدید امروز تقدیر از یک سال زحمت و تلاش خستگی ناپذیر همه همکاران است.
وی در ادامه تصریح کرد: در سالی که گذشت یکی از اصلی ترین چالش های بانک رصد دقیق فضای کسب وکار و پاسخ به این سؤال که آیا رژیم جذب منابع متناسب با رقبا و نقدینگی هست می باشد.
فاضلیان ادامه داد: الان زمانی است که باید با شناخت دقیقی از نیازهای مشتریان صورت پذیرد تا متناسب خدمات و محصول متناسب با این نیازها به آنان معرفی کرد.
وی ادامه داد: برای تحقق این موضوع باید به سمت ساده سازی محصولات و طرح ها حرکت کنیم که لازمه آن ارایه پیشنهادها و طرح های خلاقانه از سوی همکاران صف است.
فاضلیان تصریح کرد: در فضای فعلی بانک نیاز به یک تغییر نگاه جدی در تمامی ابعاد دارد که برای این مهم باید به کارکنان اعتماد کرده و کارها را توزیع و تفویض کرد. البته که باید در روند انتخاب و گزینش کارکنان برای استخدام و یا تصدی سمت ها به دقت و حساسیت اقدام کرده ولیکن پس از انتخاب باید اعتماد و تفویض اختیار کرد.
این گزارش حاکی است در حاشیه بازدید عضو هیات مدیره و هیات همراه از مدیریت مرکز تهران دکتر فاضلیان از اداره کل گزینش بازدید و با مسوولان و کارکنان این اداره کل دیدار و گفت وگو کرد.
عضو هیات مدیره و هیات همراه پس از این دیدار خیابان طالقانی را به مقصد خیابان میرداماد و بازدید از مدیریت شعب منطقه شرق تهران ترک کردند.
حمید غفاری مدیر منطقه شرق تهران و معاونان وی با حضور در شعبه میرداماد به عضو هیات مدیره، مدیر امور شعب استان تهران و رییس اداره کل روابط عمومی خیر مقدم گفتند.
در ادامه پس از این بازدید طی نشستی در اتاق حمید غفاری مدیر منطقه عملکرد مدیریت شرق تهران با حضور عضو هیات مدیره و هیات همراه بررسی شد.
دکتر فاضلیان نیز در این نشست گفت: به پاس یک سال تلاش خستگی ناپذیر آن هم در این فضای پر استرس حاصل از شیوع بیماری مرموز کرونا وظیفه خود می دانم که با انجام این دیدار به شما خسته نباشید گفته و خدا قوتی بگویم.
وی در این نشست کوتاه با گفتن خسته نباشید و تبریک پیشاپیش سال نو، مدیریت شرق تهران را به مقصد خیابان شهید خدامی مدیریت غرب تهران ترک کرد.
بهترین راهکار برای افزایش بهره وری تفویض اختیار هدفمند است
در ابتدا عضو هیات مدیره و هیات همراه از شعبه شهید خدامی دیدار کرده و با مسوولان و کارکنان این شعبه از نزدیک به گپ و گفت وگو پرداختند.
دکتر فاضلیان در نشستی که با حضور مسوولان مدیریت در اتاق مدیر منطقه برگزار شد، گفت: هدف از این دیدار عرض خسته نباشید و خدا قوت به شما و تمامی مجموعه همکاران در سالی بود که به دلیل شیوع بیماری کرونا با مشکلات عدیده ای روبرو بود.
وی با اشاره به لزوم تغییر در نظام سپرده گذاری و اعطای تسهیلات بانک تصریح کرد: در پروژه های کمتر از 30 درصد رشد در مسکن مهر ، مطالبات ارزی و تجهیز خبرهای خوبی در راه است.
وی تأکید کرد: با توجه به برخی مسایل پیشروی مدیریت کلان بانک، بهترین راهکار برای افزایش بهره وری به طور حتم تفویض اختیار است.
فاضلیان بر تأکید بر اهمیت پررنگ ترین شدن حوزه روابط عمومی و بازاریابی مدیریت ها گفت: گام های بیشتر و محکم تری برای رشد و تعاملی بانک بردارید.
افزایش اثربخشی بازرسی، ارایه پیشنهادهای خلاقانه و کاربردی، رفع مشکلات بیمه مهر آرمان و توجه به مسایل رفاهی کارکنان متناسب با منطقه جغرافیایی آنان از موارد مطرح شده در دیدار عضو هیات مدیره با کارکنان دوایر مدیریت غرب تهران بود.
مدیر منطقه غرب تهران نیز در حوزه منابع انسانی، تجهیز و بازسازی شعب و ارزی پیشنهادهایی را به عضو هیات مدیره ارایه کرد.