به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بانک ملی ایران، طی سه ماه مهر، آبان و آذر هر 26 ثانیه یک کارت به کارت در چت اپلیکیشن بله انجام و در هر ثانیه 8.8 میلیون ریال پول توسط کاربران کارت به کارت شده است.
همچنین طی این مدت یک میلیون و 210 هزار و 875 کانال و گروه در بله ساخته شده است.
در فصل پاییز مجموعا 19 هزار و 136 پیام به بخش پشتیبانی بله ارسال و چهار هزار و 784 تماس با کارشناسان برقرار شده است.
لازم به ذکر است، اپلیکیشن «بله» در یکی از شرکت های زیرمجموعه شرکت داده ورزی سداد، با حمایت و پشتیبانی بانک ملی ایران توسعه یافته است و اکنون سهم قابل توجهی در تراکنش های مالی مشتریان نظام بانکی دارد.
ارائه خدمات پیام رسانی از جمله گفت وگو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات) و ارائه خدمات بانکی از قبیل خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور، انجام کار خیر و… از جمله قابلیت های بله به عنوان یک اپلیکیشن و پیام رسان ارتباطی و بانکی کشور است.