به گزارش پایگاه تحلیلیخبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، در راستای جلب رضایت مشتریان، ارتقای کیفی خدمات، تنوع بخشی به محصولات و توسعه بانکداری الکترونیک، این بانک نسبت به صدور و تحویل انواع کارت بانکی به مشتریان و متقاضیان دراسرع وقت اقدام نموده و بر این اساس تا پایان خرداد ماه سالجاری، بالغ بر 34 میلیون و 341 هزار کارت صادر و تحویل مشتریان نموده است که از این تعداد، 23 میلیون کارت مربوط به استانها و 10 میلیون کارت مربوط به مشتریان در تهران میباشد.
این گزارش حاکی است از بین انواع کارتهای الکترونیکی، کارتهای سپهر با توجه به قابلیتهای زیاد آن که امکان دریافت و انتقال وجه از طریق دستگاههای خودپرداز، خرید online از طریق بسترهای اینترنتی، خرید با استفاده از دستگاههای پایانه فروش و... را برای مشتریان فراهم میسازد بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است.
|
گفتنی است دارندگان سپهرکارتها میتوانند از خدمات متنوع دستگاههای خودپرداز، پرداخت تلفنی قبوض، تلفنبانک صدای سپهر (09602)، پایانههای فروش نصب شده در فروشگاههای معتبر سراسر کشور و دستگاههای کارتخوان شعب استفاده نمایند.