به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، در راستای جلب رضایت مشتریان، ارتقای کیفی خدمات، تنوع بخشی به محصولات و توسعه بانکداری الکترونیک، این بانک نسبت به صدور و تحویل انواع کارت بانکی به مشتریان و متقاضیان در اسرع وقت اقدام نموده و بر این اساس تا نیمه نخست دیماه سالجاری، بیش از 38 میلیون و 43 هزار کارت صادره و تحویل مشتریان نموده است که از این تعداد، 27 میلیون کارت مربوط به استانها و 11 میلیون کارت مربوط به مشتریان در تهران میباشد.
این گزارش حاکی است از بین انواع کارتهای الکترونیکی، کارتهای سپهر با توجه به قابلیتهای زیاد آن که امکان دریافت و انتقال وجه از طریق دستگاههای خودپرداز، خرید online از طریق بسترهای اینترنتی، خرید با استفاده از دستگاههای پایانه فروش و ... را برای مشتریان فراهم میسازد بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است.
شایان ذکر است از مجموع تعداد کارت های صادره 26 میلیون و 289 هزار سپهر کارت، 6میلیون و 600 هزار کارت هدیه، 4 میلیون و 783 هزار بن کارت می باشد.
گفتنی است دارندگان سپهرکارتها میتوانند از خدمات متنوع دستگاههای خودپرداز، پرداخت تلفنی قبوض، تلفن بانک صدای سپهر (09602)، پایانه های فروش نصب شده در فروشگاههای معتبر سراسر کشور و دستگاههای کارتخوان شعب استفاده نمایند.