پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 247814 تاریخ : 1395/08/09-11:50:19
,3,
شفافیت در ارائه خدمات به مشتریان رویکرد شعب مستقل و مناطق آزاد کوثر

شفافیت در ارائه خدمات به مشتریان رویکرد شعب مستقل و مناطق آزاد کوثر

دومین هم اندیشی مسئولین شعب مستقل و مناطق آزاد موسسه اعتباری کوثر با رویکرد شفافیت در ارائه خدمات به مشتریان و اثربخشی در اجرا برگزار گردید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از موسسه اعتباری کوثر؛ این هم اندیشی با حضور مسئولین شعب و کارشناسان مدیریت شعب مستقل و مناطق آزاد  موسسه در شهر زاهدان برگزار و رؤسای شعب نسبت به ارائه گزارش عملکرد شش ماهه  سال جاری احترام کردند .

بر اساس این گزارش؛ سیدمحمدکامل حسینی مدیر شعب مستقل و مناطق آزاد ضمن ترسیم چشم انداز موسسه و رویکرد فعالیتها در نیمه دوم سال جاری بر همگرایی بیشتر شعب جهت بهبود وضعیت موجود تأکید کرد.

مدیر شعب مستقل و مناطق آزاد با اشاره به لزوم حفظ و افزایش روحیه جهادی در بازار رقابت بانکی افزود: با توجه به رکود موجود در فضای مالی کشور و عدم ثبات در این عرصه، ارائه خدمات متنوع و جلب رضایت مشتریان کنونی و نفوذ در بازارهای جدید اجتناب ناپذیر است. این راستا موسسه با درک شرایط جدید و فراهم نمودن بسترهای لازم برای ارائه خدمات جذاب در حوزه بانکداری الکترونیک گام نهاده و در این رقابت تنگاتنگ خدمات خوبی را ارائه کرده است.

حسینی تاکید کرد: ارائه خدمات و طرحهای تهیه شده از سوی موسسه به مشتریان و جامعه هدف وظیفه اصلی تمامی کارمندان شعب می باشد.  

وی با اشاره به اینکه رعایت دستورالعملها و بخشنامه های بانک مرکزی الزامی و لازم الاجرا می باشد، خاطرنشان ساخت: موسسه اعتباری کوثر به لطف خدا با توجه به این امر و با رعایت تمامی ضوابط و ابلاغیه های بانک مرکزی اعم از سودهای پرداختی به سپرده ها و تسهیلات، عملکرد خوبی را در صنعت بانکداری ارائه نموده است چرا که شفافیت در ارائه خدمات به مشتریان و اثربخشی آن در اجرا، مسیر بانکداری واقعی را رقم خواهد زد.

در ادامه این هم اندیشی کارشناسان مدیریت شعب مستقل و مناطق آزاد  نیز با طرح گزارش مقایسه ای عملکرد شعب را در شاخه های مختلف نظیر بازاریابی، منابع، مصارف، مطالبات معوق، پشتیبانی و ... بررسی و نقاط ضعف و قوت شعب و میزان انحراف آنها از اهداف تعیین شده را بیان کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 227
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران