پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 563039 تاریخ : 1399/12/06-10:29:17
,10028,
شفافیت امور و سلامت اداری از مهمترین مؤلفه های خدمت رسانی مطلوب به مخاطبین است

شفافیت امور و سلامت اداری از مهمترین مؤلفه های خدمت رسانی مطلوب به مخاطبین است

جلسه هم اندیشی اداره کل و کارگزاری های رسمی تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی با محوریت بررسی راهکارهای ارتقای کمی و کیفی خدمات به ذینفعان برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، جعفر سمساری، مدیر کل تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی در این نشست با قدردانی از همراهی و همکاری کارگزاری های رسمی در جهت تحقق اهداف سازمان، تحول دیجیتال سازمان در قالب طرح 3070 را اقدامی مؤثر در خدمت رسانی غیرحضوری به ذینفعان سازمان دانست و اذعان داشت: این طرح مورد استقبال مخاطبین بوده و آمار خدمات غیرحضوری، بیانگر نفوذ بالای این خدمات بین بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان است.

مدیر کل تامین اجتماعی استان آذربیاجان شرقی نسخه نویسی الکترونیکی و توقف چاپ دفاتر درمانی کاغذی را از دیگر اقدامات سازمان در جهت صرفه جویی در وقت و هزینه مخاطبین عنوان داشت و افزود: با این خدمت ضمن تشکیل و تکمیل پرونده سلامت افراد تحت پوشش، تحولی چشمگیر در نحوه خدمت رسانی را شاهد خواهیم بود.

جعفر سمساری، برون سپاری خدمات در کنار خدمات غیرحضوری را از رویکردهای سازمان در راستای تسهیل امور دانست و تصریح کرد: کارگزاری ها به پشتوانه حضور نیروی کارآمد و متخصص، ظرفیتی توانمند برای خدمت رسانی مطلوب به شرکای اجتماعی بوده و با برون سپاری های جدید و تغییر فرآیندها، به صورت مؤثر از این ظرفیت استفاده خواهد شد.

وی شفافیت در امور و سلامت اداری را از مهمترین مؤلفه های خدمت رسانی مطلوب به مخاطبین دانست و تصریح کرد: تغییر رویکرد متناسب با توسعه خدمات غیرحضوری و نیز پایش مدون عملکرد از جانب مسئولین کارگزاری ها و شعب تابعه بایستی اعمال شود.

مسئولین کارگزاری های رسمی تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی در این نشست با حمایت از اجرای طرح 3070 در راستای دسترسی سهل و سریع مخاطبین به خدمات، بر اهتمام کارگزاری های رسمی در جهت ارائه خدمات کیفی تاکید و اذعان داشتند: برون سپاری خدمات در قالب کارگزاریها، تسهیل کننده بیشتر امور خواهد بود.

روسای شعب و روسای ادارات اداره کل استان آذربایجان شرقی نیز ضمن بررسی فرایند اصلاح و بهبود فرایندها، پیشنهادات خویش در جهت برون سپاری خدمات را ارایه کردند.

در پایان این نشست از زحمات محمد طریحی سرخابی، مسئول اسبق کارگزاری شعبه سه تبریز و عبدالحسین حاجی احمدی، مسئول اسبق کارگزاری شعبه دو تبریز تجلیل و قدردانی شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 203
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران