به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک شهر، دکتر رحیم طاهری با تاکید بر خدمات رسانی شایسته کارکنان بانک شهر به مشتریان طی سال جاری و تلاش برای رفع نیازهای بانکی آنان به بهترین نحو ممکن، افزود: در هفته پایانی سال نیز شعب، پیشخوان های شهرنت و سامانه های بانکداری الکترونیک این بانک در مناسب ترین شرایط خدمت رسانی قرار دارند تا بتوانند همانند گذشته، رضایتمندی بیش از پیش شهروندان را کسب کنند.
طاهری با اشاره به افزایش حجم تراکنش ها در شبکه بانکی طی اسفند ماه، تصریح کرد: کارکنان بانک شهر در بیش از 250 شعبه و 300 پیشخوان شهرنت در تمامی شهرها و مناطق محروم کشور، توجه به اصول مشتری مداری، رفع نیاز مشتریان و تکریم آنان را سرلوحه اقدامات خود قرار داده اند.
وی با بیان اینکه محبوبیت در میان شهروندان و اعتماد مشتریان مهم ترین سرمایه بانک شهر است، گفت: شبکه شعب این بانک با ارائه سبد کامل و متنوع محصولات و خدمات مالی متناسب با خواسته های فعالان اقتصادی، واحدهای تولیدی، شرکت های خدماتی و ... آماده کمک به آنان برای بهره مندی از خدمات کامل بانکی و مالی در روزهای پایانی 1401 هستند.
معاون شعب بانک شهر با تاکید بر اینکه برای متمایز بودن خدمات در شبکه بانکی، همواره اقدامات خاص و متناسب با نیاز مشتریان را در برنامه داریم، گفت: به شهروندان توصیه می کنیم با توجه شلوغی این روزها، خدمات بانکی مورد نیاز خود را از طریق پیشخوان های شهرنت، سرویس های آنلاین بانک همانند: "همراه شهر پلاس"، "اینترنت بانک" و ... به صورت غیرحضوری دریافت کنند.