به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت,مهندس محمدرضا پیشرو روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به آنکه توسعه شعب الکترونیک یکی از اولویت های این بانک است، افزود: فرابانک سینا در واقع همان شعب بانک سینا است که به صورت شبانه روزی و 24 ساعته انواع خدمات بانکی نظیر دریافت و برداشت وجه، انتقال وجه و واریز وجه نقد به حساب را فراهم می سازد.
به گفته وی، شعب فرابانک سینا به مشتریان این امکان را می دهد که با کارشناسان بانکی به صورت تصویری و بهنگام در ارتباط باشند و امور بانکی خود را به راحتی انجام دهند.
پیشرو اضافه کرد: این شعب همچنین توانایی ارائه خدماتی چون افتتاح سپرده، اعلام مفقودی و مسدود نمودن کارت، صدور کارت هدیه به صورت لحظه ای با نام و طرح دلخواه مشتریان، پرداخت قبوض، خرید شارژ، دسترسی به اینترنت بانک و بسیاری خدمات و قابلیت های دیگر را داراست.
مدیرعامل بانک سینا با بیان اینکه در حال حاضر 5 شعبه فرابانک سینا در تهران، اصفهان و کرج به بهره برداری رسیده، تصریح کرد: با توجه به قابلیت ها و جذابیت های این شعب و به جهت ارائه خدمات بانکداری راحت و آسان به هموطنان، با برنامه ریزی های صورت گرفته، در نظر است نسبت به افزایش و توسعه این شعب در سراسر کشور اقدام شود.