به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، مدیرکل مدیریت ارتباط با مشتری شرکت مخابرات ایران در جلسه کارگروه تخصصی فناوری اطلاعات سندیکای بیمه گران ایران گفت: ما درصدد تعامل دوجانبه درجهت حل مشکلات صنعت بیمه در زمینه های مخابراتی هستیم.
وی افزود: قرار است پس از دریافت جزییات کامل مشکلات شرکت های بیمه به تفکیک استان ها، نسبت به رفع و حل این مشکلات اقدامات لازم صورت گیرد.
بیگی خاطر نشان کرد: برای انجام این کار در آینده تفاهم نامه ای بین شرکت مخابرات و سندیکای بیمه ایران به نمایندگی از شرکت های بیمه به امضا خواهد رسید.
وی اظهار داشت: همچنین مقرر شد با اعلام نیازمندی های مخابراتی شرکت های بیمه، به این شرکت و دریافت پیشنهادات شرکت مخابرات میز خدمت، ویژه صنعت بیمه تشکیل و فرآیند کامل تعامل بین این دو بخش تدوین شود.
گفتنی است مدیرکل مدیریت ارتباط با مشتری شرکت مخابرات ایران به همراه جمعی از مدیران این شرکت در جلسه این هفته کارگروه تخصصی فناوری اطلاعات سندیکای بیمه گران ایران حضور یافت و با اعضای این کارگروه درباره موضوعات مختلف مربوط به صنعت بیمه بحث و تبادل نظر کردند.