به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: داود توانا رئیس هیات مدیره شرکت تامین در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم و قدردانی از تمامی کسانی که در راه اندازی و ایجاد آن سهیم بوده اند، به ارائه گزارشی از روند شکل گیری و ایجاد شرکت مذکور پرداخت و اهداف آن را نیز تبیین کرد.
مهندس ضیائی مدیرعامل بانک در این مراسم ضمن اشاره به دستاوردهای اخیر بانک و تقدیر از تلاش مسئولان ذیربط و همچنین گرامیداشت هفته بسیج و نکوداشت بسیجیان سلحشور، موفقیت های کنونی را مدیون ایثارگری ها و فدارکاری های آنان دانست و اظهار داشت: پست بانک ایران دارای ظرفیت های بالقوه ای است که باید با برنامه ریزی صحیح و به موقع این ظرفیت ها شناسایی شود و در این راستا ایجاد و راه اندازی شرکت بیمه تامین پست بانک ایران توجه و اهتمام به یکی از این ظرفیت ها بوده است.
وی افزود: خوشبختانه حرکت در پست بانک ایران با همدلی، همکاری و همچنین توفیقات الهی حرکتی مثبت و رو به جلو است که با صمیمیت در بین کارکنان و مجموعه بانک شاهد رشد تصاعدی و هم افزایی برای دستیابی به اهداف مهم تر هستیم.
مهندس ضیائی در پایان؛ موفقیت ها و دستاوردهای اخیر را حاصل تلاش و زحمات مدیران پیشین بانک دانست و عنوان کرد: همه مسئولان اسبق به نوعی در پیشبرد و ارتقاء اهداف بانک نقش داشته اند که لازم است از آن ها نیز یاد کرده و قدردانی کنیم.
مجید پیکردار نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بیمه تامین پست بانک ایران نیز ضمن قدردانی از حضور مدیرعامل، عضو جدید هیات مدیره و دیگر مدعوین به ارائه گزارش مختصری در خصوص شرکت مذکور پرداخت و عنوان کرد: این شرکت گسترده ترین شرکت خدمات بیمه ای کشور در عرضه تمامی خدمات بیمه ای از طریق دفاتر خدمات بانکی روستایی و شهری است.
وی افزود: این شرکت با مشارکت شرکت بیمه ایران و پست بانک ایران عرضه کننده تمامی خدمات بیمه ای و بیمه های بازرگانی به هموطنان و همچنین ارائه دهنده تسهیلات ویژه به دو حوزه پست بانک و ICT می باشد.
مدیرعامل شرکت بیمه تامین پست بانک ایران؛ ارائه خدمات بیمه ای و بیمه های بازرگانی به ویژه در روستاها و مناطق محروم، بسط و گسترش فرهنگ بیمه، افزایش ضریب نفوذ بیمه و افزایش سرانه حق بیمه در جامعه در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی را از جمله رسالت های مهم ایجاد و راه اندازی شرکت مذکور برشمرد و افزود: رعایت اصل مشتری مداری، آسایش و بهداشت روانی جامعه مخاطب و کمک به وضعیت اقتصادی متقاضیان تحت پوشش بیمه درخصوص جبران خسارت ها و زیان های حادث از خطرات از مهمترین ارزش ها و برنامه های این شرک می باشد.
همچنین مهندس جوادی مدیرامور شعب بیمه ایران ضمن اشاره به مزیت حضور پست بانک ایران در سراسر کشور به ویژه در روستاها و مناطق محروم گفت: این بانک به عنوان گسترده ترین شبکه بانکی کشور با دارا بودن 14 هزار و 500 شعبه و دفترخدمات بانکی شهری و روستایی توانسته است فاصله دیجیتالی بین کلان شهرها و روستاها را کاهش داده و در توسعه عدالت اجتماعی در روستاها و مناطق محروم گام های ارزشمند و مفیدی را بردارد.
وی افزود: با راه اندازی شرکت خدمات بیمه ای تامین پست بانک در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی از طریق دفاترخدمات بانکی شهری و روستایی می توانیم به اقشار روستایی و مناطق کم برخوردار خدمات بیمه ای و بیمه های بازرگانی را ارائه دهیم.
گفتنی است: در حال حاضر واحد خدمات بیمه تامین درحال ایجاد و ارائه انواع خدمات بیمه ای از قبیل؛ بیمه شخص ثالث و بدنه خودرو، بیمه تکمیل درمان، بیمه منازل مسکونی در مقابل بلایای طبیعی و حوادث، بیمه عمر و پس انداز و بیمه حوادث خانواده برای کارکنان بانک، بیمه ساختمان های بانک، بیمه حوادث مأموریت کارکنان بانک، بیمه موجودی صندوق شعب و دستگاه های خودپرداز، بیمه وجوه انتقالی، بیمه مسئولیت مدنی نگهبانان مسلح در برابر اشخاص ثالث، بیمه وسایل نقیله بانک و بیمه نامه مسئولیت مدنی بانک در برابر مراجعین ویژه مجموعه بانک و همچنین بیمه اعتباری و اعتبارات اسنادی(LC) ، بیمه عمر مانده بدهکار تسهیلات گیرندگان، بیمه مهندسی، بیمه کیفیت ساختمان و کالا، بیمه باربری، بیمه خودرو و بیمه مسئولیت(C.G.L) ویژه مشتریان بانک می باشد.
شایان ذکر است: متقاضیان می توانند برای دریافت خدمات بیمه ای به دفتر مرکزی بیمه تامین واقع در خیابان شهید بهشتی میدان تختی خیابان صابونچی تقاطع هویزه پلاک 149 ساختمان پست بانک ایران مراجعه و یا با شماره های 88753620، 88541279 و 88753634 تماس حاصل نمایند.