/2024/10/14030730173212.jpg
مدیرعامل بیمه کوثر در همایش مدیریت ریسک و بیمه عنوان کرد:
شبکه فروش، حلقه مهم زنجیره ارزش آفرینی صنعت بیمه
یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با عنوان شبکه فروش؛ چالش ها و راهکارها، به همت بیمه کوثر برگزار شد. خانواده بیمه کوثر در بیست و نهم مهرماه و همزمان با ایام گرامی داشت سالروز تأسیس شرکت، در همایش مدیریت ریسک و بیمه در سالن همایش های کتابخانه ملی میزبان مدیران، همکاران، پژوهشگران، نمایندگان و کارگزاران صنعت بیمه بود.
به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، دکتر آقادادی مدیر عامل این شرکت با اعلام خیرمقدم خدمت مدعوین، حاضران و تمام افرادی که از سراسر کشور به صورت برخط شاهد برگزاری این همایش بودند، بیان داشت: مفتخرم به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ بیمه کوثر به تمام عزیزان، نخبگان و خبرگان صنعت بیمه که به بهانه برگزاری یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه در کنار هم جمع شده ایم خوشامد و خیر مقدم بگویم.
وی در ادامه افزود: این همایش فضا و فرصتی است تا یک گفت وگوی نظام مند و یک گفتمان سازی ارزشمند بین بازیگران مختلف فعال در صنعت بیمه شکل بگیرد.
ایشان عنوان کرد: در هر دوره همایش سعی شده بنابر دغدغه های روز صنعت بیمه و با مشخص نمودن محورهای مرتبط با آن به مسائل و چالش های مختلف در صنعت بیمه بپردازیم. از همین رو امسال به موضوع مهم نقش شبکه فروش بعنوان حلقه مهم زنجیره ارزش آفرینی و چالش های آن از جمله نقش و تاثیر تحول دیجیتال بر شبکه فروش، پشتیبانی شرکت بیمه از شبکه فروش، آموزش و توانمندسازی نمایندگان و نقش آنها در خط مقدم بازار فروش پرداخته شود و امید است شرکت های بیمه در کنار هم برای حل این مسائل و ارائه راهکارها کوشا و ثابت قدم باشند.
دکتر جافری دبیر اجرایی همایش و مدیر سیستم ها و نوآوری بیمه کوثر نیز در سخنان خود در رابطه با روند برگزاری این همایش بیان کرد: بیمه کوثر در راستای حضور فعال و اثرگذار در صنعت بیمه و به منظور گسترش روحیه پژوهش محوری، بیش از یک دهه اقدام به برگزاری همایش مدیریت ریسک و بیمه نموده است. ما در برگزاری این همایش تلاش کردیم با همکاری پژوهشکده بیمه و فراخوان مقالات در محورهای موضوعی همایش به ترویج امر پژوهش و افزایش دانش عمومی کشور در این زمینه کمک کنیم.