به گفته او با این اقدام، نه تنها مدیریت ریسک برای هر نماینده به صورت کاملا مستدل و مبتنی بر آمار و ارقام امکان پذیر می شود، بلکه مدیریت ریسک کل شرکت نیز تسهیل شده و از ابتدا انجام می شود.
وی با اشاره به این که از این طریق، رتبه هر نماینده در میان کل نمایندگان نیز قابل مشاهده است، اظهار کرد: این سامانه می تواند نحوه حرکت و میزان فروش هر نماینده را به خود او نشان داده و در نتیجه ارزیابی عملکرد را منطقی و مستدل می کند.
نصیری همچنین با تاکید بر این که شرکت بیمه رازی با توانگری مالی بالا و مدیریت ریسک صحیح، توانسته به جایگاه مطلوبی در صنعت بیمه دست یابد، افزود: انتظار بیمه گزاران از شرکت بیمه این است که خسارت وارده را در سریعترین زمان ممکن و به کامل ترین شکل پرداخت کند که این نیز در گروی داشتن یک پرتفوی سالم و مدیریت ریسک صحیح است.
سرپرست مدیریت ریسک و مبارزه با پولشویی شرکت بیمه رازی همچنین شناسایی ریسک شعب و نمایندگان را از مهمترین وظایف این مدیریت خواند و با اشاره به این که با هدایت مدیرعامل، تجربه شرکت بیمه رازی در شناسایی و مدیریت ریسک ها بسیار قوی شده است، اظهار کرد: حضور جدی شرکت بیمه رازی در کارگروه مدیریت ریسک سندیکای بیمه گران ایران نیز موید این موضوع است.
او به روزرسانی دانش مدیریت ریسک با استفاده از تجربه نهادهای بین المللی و شرکت های بیمه خارجی را یکی از اقدامات مهم در این بخش خواند و با بیان این که فروکش کردن بیماری کرونا، باعث رونق گرفتن بازار شده است، گفت: مدیریت ریسک بیمه رازی در دوره پساکرونا همپای نمایندگان به افزایش فروش با کیفیت کمک خواهد کرد.
در پایان این نشست، تندیس پاسخگویی بیمه رازی توسط دکتر ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی به خانم نصیری اهدا شد.
گفتنی است «سه شنبه های پاسخگویی» از ابتدای سال 1400 توسط روابط عمومی بیمه رازی برگزار شده و در این مدت مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد این شرکت در برنامه زنده به سوالات مطرح شده از سوی نمایندگان و شبکه فروش پاسخ داده اند.