پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 492223 تاریخ : 1398/07/24-11:24:21
,2,
سککوک، سامانه ای برای کاهش قیمت تمام شده کالا و خدمات

سککوک، سامانه ای برای کاهش قیمت تمام شده کالا و خدمات

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با اشاره به تغییر رویه بانک ها از پرداخت نقد به ایجاد اعتبار برای مشتریان، گفت: در سامانه سککوک به جای پرداخت نقد به صاحبان کسب و کار اعتبار داده می شود که این اعتبار علاوه بر شفافیت در هزینه کردن آن باعث کاهش هزینه های تولید کنندگان کالا و خدمات و نیز کسب کارمزد برای بانک خواهد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مسعود خاتونی در همایشی با محوریت جذب منابع ارزان قیمت و کاهش مطالبات غیر جاری که با حضور روسای ادارات امور و حوزه های تهران در سالن کنفرانس اداره امور شعب جنوب تهران برگزار شد، افزود: راهکارهای متنوعی برای جذب منابع ارزان قیمت وجود دارد که ارائه خدمات متناسب با این نیاز و معرفی محصولات مختلف بانک به ویژه در حوزه بانکداری الکترونیک در این بخش می تواند راه گشا باشد.

وی انتقال دانش، تجربه و تبین بخشنامه ها، دستورالعمل ها و اهداف به همکاران شاغل در شعب را از جمله وظایف روسای حوزه ها دانست و افزود: روسای حوزه ها به عنوان آخرین نقطه اتصال صف و ستاد می بایست از درک صحیح و درست کارکنان نسبت به امکانات و مزیت های رقابتی محصولات بانک اطمینان حاصل کرده و در تبین اهداف کلی بانک کوشا باشند.

اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران نیز در این همایش مهمترین اهداف ایجاد حوزه ها را تسریع در ارائه خدمات به مشتریان و همکاران، تبیین و تشریح بخشنامه ها، رسیدگی سریع به شکایات و نارضایتی ها، تقویت بعد نظارت و کنترل داخلی شعب، انتقال اختیارات ستاد به شعب، افزایش قدرت چانه زنی و مذاکره مسئولان شعب با مشتریان، گسترش دامنه بازار یابی واحدها، افزایش همگرایی بین صف و ستاد و افرایش قدرت تصمیم گیری و ریسک شعب دانست.

هادی سالار خیلی مدیر امور طرح و برنامه نیز ضمن پاسخ به سوالات همکاران، گزارش مختصری از چگونگی تعیین شاخص ها بیان کرد.

میر محمود موسوی رئیس اداره کل مدیریت استراتژیک بانک هم ضمن ارائه گزارشی، برنامه های جاری و آتی این اداره کل را تشریح کرد.

در پایان این نشست نیز عضو هیات مدیره و مدیران امور ضمن شنیدن نقطه نظرات همکاران حاضر در جلسه به سوالات آنها پاسخ دادند و از حوزه های برتر با اهدای لوح قدردانی شد.

 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 153
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران