پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت: سومین نشست هماندیشی روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعا ت با خبرنگاران رسانهها درسال 92 با حضور محمدرضا فرنقیزاد رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاعرسانی این وزارت، مدیران کل روابط عمومیها و مسئولان ارتباطات رسانه شرکتهای تابعه از جمله پست بانک ایران بیست و ششم اسفندماه سال جاری برگزار شد.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: در ابتدای این نشست دکتر فرنقیزاد ضمن تقدیر از تعامل مثبت و سازنده خبرنگاران حوزه وزارتارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکتهای تابعه اظهار داشت: تمام سعی و تلاش این مرکز اطلاعرسانی درست، دقیق و به موقع اخبار و گزارش عملکرد حوزه فناوری اطلاعات و زیرمجموعه می باشد. وی افزود: برنامهریزی های لازم برای برگزاری نشستهای متعدد با حضور وزیر، معاونین وی و همچنین رؤسا و مدیران عامل سازمانها و شرکتهای تابعه برای سال آینده در نظر گرفته شده و قصد داریم هردو ماه یکبار نشست خبری با حضور تمامی خبرنگاران رسانهها برگزار کنیم. فرنقیزاد تأکید نمود: انتظار داریم خبرنگاران به اصالت و منبع اخبار و اطلاعات این حوزه توجه بیشتری داشته باشند تا احیاناً دچار چالش بی مورد و سوء تفاهم نشویم. رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درپایان با اعلام اینکه درسال آینده نشستهای هماندیشی با خبرنگاران با حضور مدیران روابط عمومی شرکتهای تابعه و اپراتورها برگزار می شود تصریح نمود: این مرکز آماده گسترش تعاملات و پاسخگوئی به موقع و ارائه اطلاعات دقیقتر و جامع به رسانهها می باشد. محمدرضا ساجدی پور رئیس اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران نیز در این نشست ضمن تقدیر از تعامل و همکاری مناسب خبرنگاران حوزه مذکور به ویژه حوزه این بانک که شناخت خوبی از نوع خبر دارند درخواست کرد به جهت ماهیت کاملاً تخصصی حوزه بانک و بیمه، اخبار مربوطه را ترجیحاً از طریق این اداره کل و سایت خبری بانک پیگیری و دریافت نمایند. وی تصریح کرد: همواره سعی می کنیم تعاملات با خبرنگاران را حفظ نموده و به موقع پاسخگوی درخواستهای آنان در حوزههای مختلف بانک باشیم. البته در سال آینده تعاملات خود را با رسانهها را بیش از پیش گسترش خواهیم داد. همچنین در این نشست هریک از خبرنگاران به بیان دیدگاهها و نقطهنظرات خود پرداختند که حضور معاونین وزیر و مدیران دستگاهها جهت تشریح عملکرد مجموعهها، اطلاع رسانی به موقع اخبار شرکتها در وبسایت آنان، تعامل بیشتر با رسانهها، دعوت از خبرنگاران در همایشها و جشنوارهها جهت اطلاع رسانی بهموقع، درج خلاصه خبرها در سایتها، حمایت از تشکلهای رسانهای و برگزاری کارگاههای آموزشی برای خبرنگاران از مهمترین آن بود. گفتنی است: تنی چند از خبرنگاران حاضر در این جلسه اظهار داشتند: از نظر خبری روابط عمومی پست بانک ایران بیشترین تولید خبر را در بین مجموعههای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین حوزه بانک و بیمه دارد که این نشان از توجه مسئولان روابط عمومی این بانک به اهمیت و ارزش اخبار و عملکرد و نقش رسانهها در انعکاس آن می باشد. شایان ذکر است: در نشست مذکور دیگر مدیران کل روابط عمومی سازمانها و شرکتهای تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تقدیر از همکاری سازنده خبرنگاران حوزه به تشریح رویکردها و برنامههای مربوطه پرداخته و آمادگی خود را برای گسترش همکاریها ابراز نمودند.
|
|