به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده در جمع کارکنان اداره امور شعب استان خراسان رضوی بانک با بیان این که کاهش هزینه های غیرضروری بانک، الزامی است، افزود: طبیعی است که با این روند، علاوه بر افزایش بهره وری بانک، قدرت تسهیلات دهی و خدمت رسانی به مشتریان نیز افزایش می یابد.
وی با تاکید بر این که خدمت رسانی شایسته به مشتریان، از اولویت های اساسی بانک است، ادامه داد: گسترش خدمات بانک به ویژه در حوزه بانکداری الکترونیک باعث جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان شده است.
حسین زاده سامانه هایی مانند بام، بله، اپلیکیشن 60 و بانک آفیسر را از پیشرفته ترین خدمات در نظام بانکی دانست و افزود: این خدمات خوشبختانه با اقبال عمومی مواجه شده است.
مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین با ابراز خرسندی از عملکرد اداره امور شعب استان خراسان رضوی بانک، تاکید کرد : نحوه فعالیت این اداره امور شعب می تواند الگوی مناسبی برای سایر کارکنان در بانک ملی ایران باشد.
حسین زاده همچنین از شعبه ممتاز بلوار سجاد مشهد بازدید و با کارکنان آن گفت و گو کرد.