پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 134867 تاریخ : 1394/03/26-12:08:15
,1,16,17,
سهولت در ارائه خدمات به مشتریان بانک شهر را دنبال می‌کنیم

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فناوری‌اطلاعات بانک شهر:

سهولت در ارائه خدمات به مشتریان بانک شهر را دنبال می‌کنیم

معاون برنامه ریزی و توسعه فناوری اطلاعات با تاکید بر اهمیت توسعه بانکداری الکترونیک گفت: با نصب دستگاه‌ها‌ی VTM در همه پیشخوان‌های شهرنت، ارائه خدمات به مشتریان بانک شهر با سهولت بیشتری انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از مدیریت امور ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر‌، احمد درخشنده با اشاره به مهم‌ترین رویکرد سال‌94 این بانک اظهار کرد: بر اساس برنامه، در سال جدید، رویکرد بانکداری الکترونیک با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد و به جای توسعه فیزیکی شعب، راه‌اندازی پیشخوان‌های شهرنت در دست انجام است‌.
وی افزود: پیشخوان‌های شهرنت‌، در واقع همان شعب بانک شهر و بدون حضور کارشناسان است که به صورت 24ساعته بخشی از خدمات بانکی را به مشتریان ارائه می‌دهد.
درخشنده خاطرنشان کرد: این خدمت از سال‌93 آغاز شد و با هدف توسعه بانکداری الکترونیک، روند توسعه آن در سال جدید با جدیت بیشتر ادامه خواهد یافت.
به گفته درخشنده با استقرار دستگاه‌های VTM در پیشخوان‌های شهرنت، شهروندان این امکان را خواهند داشت تا با کارشناسان شعب به صورت مجازی در ارتباط باشند و امور بانکی خود را با سهولت بیشتری انجام دهند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 205
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران