پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 617741 تاریخ : 1401/04/21-14:07:19
,10027,
سمینار مشترک اعضای شورای هماهنگی سندیکای بیمه گران ایران و انجمن های صنفی نمایندگان بیمه استان کردستان برگزار شد

با حضور مدیرکل نظارت بر شبکه خدمات بیمه ای؛

سمینار مشترک اعضای شورای هماهنگی سندیکای بیمه گران ایران و انجمن های صنفی نمایندگان بیمه استان کردستان برگزار شد

سمینار مشترک اعضای شورای هماهنگی سندیکای بیمه گران ایران (مدیران شعب شرکت های بیمه) و انجمن های صنفی نمایندگان بیمه استان کردستان با حضور مدیرکل نظارت بر شبکه خدمات بیمه ای و رئیس اداره تنظیم امور نمایندگی بیمه مرکزی در ساختمان اداره کل شرکت سهامی بیمه ایران در شهرستان سنندج برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، در این جلسه که با حضور دکتر محمد جواد آقاجری مدیرکل اداره نظارت بر شبکه خدمات بیمه ای و سیدعلی حسینی نیا رئیس اداره تنظیم امور نمایندگی بیمه مرکزی برگزار شد، دکتر آقاجری گفت: در این سمینار اهم چالش ها و راهکارهای اصلاحی مربوط به شبکه فروش بیمه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و سیاست ها ورویکردهای نظارتی بیمه مرکزی در این زمینه بصورت کامل تبیین شد.

همچنین در این سمینار بر الزام شرکت های بیمه نسبت به تدوین و اجرای سیاست های مشخص با اعمال شاخص ها و معیارهای مناسب در فرایند جذب و پذیرش نماینده تاکید شد.
مدیرکل نظارت بر شبکه خدمات بیمه ای بیمه مرکزی در این سمینار بر الزام شرکت های بیمه در تدوین و اعمال الگوریتم نظارت مستمر و جامع بر نحوه عملکرد و عملیات بیمه گری نمایندگان تابعه تاکید کرد.
در بخش دیگری از این سمینار نحوه فعالیت استارت آپ های بیمه وکارگزاران رسمی بیمه برخط در بازار بیمه کشور و اقدامات به عمل آمده ودر دست اقدام بیمه مرکزی از جمله؛ سیر ساماندهی و تطبیق وضعیت آنها با مقررات جاری و همچنین راه اندازی"سوییچ بیمه ای"و"الگوی توزیع عادلانه پیشنهادات بیمه ای"در شبکه فروش بیمه و... بصورت کامل توضیح و تشریح شد.
مدیرکل نظارت بر شبکه خدمات بیمه ای، افزود: در این سمینار در خصوص فرایند بازنگری واصلاح آئین نامه های مرتبط؛ تنظیم امور نمایندگی بیمه(شماره 75)،کارگزاری رسمی بیمه برخط(شماره 92 ومکمل های آن)وتعیین تکلیف نهایی آیین نامه جدید کارمزد نمایندگی وکارگزاری رسمی بیمه(شماره 102) بحث و بررسی شد.
در پایان به سوالات مختلف و ابهامات مطروحه توسط حاضرین در جلسه پاسخ های لازم ارائه شد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران