به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشتریان همگام با پیشرفت فناوریهای جدید، توسعه خدمات بانکداری بر پایه بسترهای اینترنتی را در دستور کار قرار داده است. این خدمات بدون محدودیت مکانی و زمانی ارائه میگردد و دارای قابلیتهای فراوانی از جمله انتقال وجه، رویت صورتحساب، خدمات کارت، پرداخت اقساط، پرداخت قبوض و ... میباشد. این بانک در پاسخ به نیاز مشتریان سقف انتقال وجه را در سامانه اینترنت بانک سپهر تا مبلغ 7 میلیارد ریال افزایش داد.
این گزارش میافزاید تعداد مشتریان استفاده کننده از سامانه بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران تا پایان خرداد ماه سال 1394 به 428 هزار مشتری افزایش یافته که این میزان بیانگر رشد 25 درصدی تعداد مشتریان استفاده کننده از این سامانه در مقایسه با خرداد ماه سال گذشته است.
گزارش حاکی است این بانک به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان نسخه جدید اینترنت بانک را روانه بازار نموده که علاوه بر قابلیت و توانمندیهای گذشته دارای قابلیت های همچون: چند زبانه بودن، انطباق پذیری با مرورگرهای تلفن همراه و تبلت و... می باشد که طی خردادماه امسال حدود 11میلیون تراکنش در بانکداری اینترنتی این بانک انجام شده که در مقایسه با ماه مشابه سال قبل بیانگر 22 درصد رشد در تعداد تراکنش ها می باشد.
شایان ذکر است استفاده از سیستم غیر حضوری بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران در حال حاضر امکان پرداخت اقساط، پرداخت قبوض، انتقال وجه بین حساب ها، رویت صورت حساب را امکان پذیر ساخت و توانسته است نقش بسزایی در کاهش هزینه ها و وقت مشتریان داشته باشد . متقاضیان می تواند جهت استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی به وب سایت این بانک به نشانی www.bsi.ir مراجعه نمایند.