پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 619044 تاریخ : 1401/06/03-12:59:39
,2,
سرعت و کیفیت خدمات در شعب بانک توسعه تعاون افزایش می یابد

سرعت و کیفیت خدمات در شعب بانک توسعه تعاون افزایش می یابد

سرپرست بانک توسعه تعاون در بازدید از شعب شهر اراک، اشراف کامل به آمار و اطلاعات به روز و لحظه ای کارکنان و مسئولان شعب را در ارتقای سرعت و کیفیت خدمات الزامی دانست.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، شیخ حسینی یکی از شاخص های ارزیابی عملکرد مسئولان شعب را تسلط به آمارها، عملکرد مناسب، هدفمند و برنامه محوربودن، آشنایی با محصولات و خدمات و اشراف کامل به تمامی دستورالعمل ها و بخشنامه های بانک و راهبری و مدیریت مناسب برای کارکنان زیرمجموعه دانست.

سرپرست بانک توسعه تعاون، با اشاره به لزوم کوتاه نمودن فرآیند خدمات رسانی به مشتریان اظهار داشت: ساماندهی فرم های مشتریان و یافتن راهکار برای انجام امور به بهترین شیوه، علاوه بر افزایش بهره وری پرسنل، صرفه جویی در هزینه و زمان مشتریان و رضایت آنان را نیز به دنبال خواهد داشت. وی همچنین ارتباط موثر و سازنده با همکاران شعب را از مدیران استان خواستار شد و اضافه کرد: مسئولانی که برای ابراز احساسات و مشکلات همکاران، وقت می گذارند، نقش تاثیرگذاری در القاء حس همدلی و درک متقابل در پرسنل زیرمجموعه ایفا می کنند.
شیخ حسینی، همچنین ضمن دیدار نزدیک با تک تک همکاران و بررسی مشکلات و نیازهای آنان، از تلاش همکاران شعب در استان مرکزی قدردانی کرد و خدمات رسانی آنان به مشتریان علیرغم دست و پنجه نرم کردن با مشکلات همه گیری ویروس کرونا، را ستودنی دانست.
وی در ادامه گفت :در شرایط فعلی نیاز اساسی به ارائه خدمات غیرحضوری و الکترونیک توسط بانک ها ، بیش از پیش احساس می شود و باید در ادامه این مسیر، امکانات و خدماتی که امکان ارائه آن به صورت غیر حضوری وجود دارد به مشتریان اطلاع رسانی شود،همچنین مشتریان بانک به استفاده از خدمات غیرحضوری تشویق شوند تا شاهد کاهش رفت و آمد مردم به شعب بانک باشیم.
در این بازدید ها به همراه سرپرست بانک ، آقایان معادی معاون مدیر عامل در امور استان ها و شعب، شریفی معاون عملیات بانکی مدیر عامل، محمدی مدیر استان ها و شعب و بخشا مدیر روابط عمومی در بازدید از شعب استان مرکزی در جریان فعالیت های شعب قرار گرفتند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 212
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران