به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،در این میان منطقه قطبی و خنک غرفه شرکت داده ورزی سداد در سالن 38 به عنوان یکی از پر بازدید کننده ترین و بهترین غرفه ها از دید رسانه ها و به باور مراجعان نمایشگاه بود .
گروه هلدینگ شرکت های داده ورزی سداد با مدیریت عالی فرامرز خالقی طی حضور پر رنگ خود در نمایشگاه توانست با ارائه چهار محصول جدید در چهار روز پر تلاش کاری، خوش بدرخشد.
محصولات «ایوا» ،«بام»،«بله» و پرداخت عوارض خروج از کشور به صورت غیر حضوری و نیز ارایه برنامه نر افزاری خاص در راهکارهای مصرف بهینه انرژی در ساختمان های اداری، بانکی و مجتمع های مسکونی، عنوان این محصولات هستند که با حمایت و رضایت وزیر و معاونین ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیران بانکی و آی.تی در بازدید از غرفه شرکت داده ورزی سداد به عمل آمد.
فرامرز خالقی نائب رییس و مدیر عامل هلدینگ سداد با حضور پر رنگ و مداوم خود در غرفه پرداخت الکترونیک سداد از تلاش بی وقفه همکارانش در جهت پیشبرد هرچه بهتر تکنولوژی در حوزه فناوری اطلاعات در صنعت بانکداری کشور قدردانی کرد و بر شعار « ما میتوانیم ....! » تاکید مجدد داشت.
وی به این نکته که؛ مدیران ارشد سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور و مقامات بانکی و دست اندرکاران شرکتهای فنآوری اطلاعات در غرفه سداد حضور یافتند و با بازدید پر حوصله و نشستشان در بخش VIP ، قوت قلب و تشویقی بودند برای راه درست انتخاب کرده شرکت تاکید داشت.
و در کنار آن استقبال خوب مردم، بویژه شور و هیجان جوانان را مسولیتی مضاعف خواند برای تمامی مدیران و همکارانش در هلدینگ سداد که در راه پیش رو مصمم تر عمل کرده و در زیر چتر حمایتی بانک بزرگ ملی ایران به آینده ای روشن تر و با ابداع و ارایه طرح های نو بیاندیشد.