به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پرداخت الکترونیک سداد در این رویداد که با حضور فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ برگزار شد، مدیران ارشد شرکت پرداخت الکترونیک سداد و همچنین مدیران و کارشناسان شرکتهایی چون: بیمیتو، ریحون، علی بابا، اسنپ تریپ، های وب، دیجی کالا، مستر بلیط، شاتل، پیپینگ، فلایتو و سایر شرکت های فعال در حوزه بازاریابی دیجیتال برگزار شد، میهمانان به تبادل نظر و بررسی راههای همکاری مشترک پرداختند.
شرکت پرداخت الکترونیک سداد در این مراسم ضمن معرفی ظرفیتها و قابلیتهای پرداخت الکترونیک با تاکید بر درگاه پرداخت اینترنتی(IPG) این شرکت، از تفاهم نامه جدید خود با مرکز توسعه تجارت الکترونیکی رونمایی کرد.
پرداخت الکترونیک سداد، با پیشنهاد طرح همکاری به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، درخواست تسهیل راههای تجارت و پرداخت الکترونیک حوزههای مختلف را برای استارتاپها و شرکتهای جوان ارائه نموده بود و توانست با پیگیری و رویکرد حمایتی این پیشنهاد را اجرایی نموده و گام موثری در جهت بهبود شرایط کسب و کار جوانان فعال و پر ایده این مرز و بوم بردارد.
سومین دورهمی صمیمانه بازاریابان دیجیتال تا ساعت 9 شب ادامه داشت و با هم افزایی بوجود آمده در این فضا امید است در جهت رونق کسب و کار استارتاپها و فعالان حوزه دیجیتال اقدامات تاثیرگذار صورت پذیرد. شرکت پرداخت الکترونیک سداد نیز با معرفی کارشناسان و مشاوران خود در این رویداد توانست گام موثری در جهت تسهیل تعاملات فی مابین فعالان اکو سیستم استارتاپ کشور و شرکتهای حوزه پرداخت بردارد.
این روزها پرداخت الکترونیک سداد با تکیه بر توانمندیها، سابقه و با تمرکز ویژه در حمایت از استارتاپها، سعی بر آن دارد تا نقش خود را در جهت بهبود فضای کسب و کار جوانان خلاق و ایده پرداز کشور ایفا کند.