به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، وی افزود: عملکرد ستادهای اقامه نماز سازمانها و ادارات دولتی بطور سالانه درسطح وزارتخانهها، موسسات پولی و بانکی و دستگاههای استانی ارزیابی میشود و عملکرد این ستادها درخصوص ارائه مستندات برنامههای اجرائی در حوزه نماز و گزارش کامل منابع مالی هزینه شده، حضور همکاران در نمازهای جماعت، عدم تداخل جلسات و برنامههای دستگاهها با وقت نماز، اجرای برنامههای دستگاهها در حوزه استانی و برگزاری جلسههای شورای فرهنگی و ستاد اقامه نماز ادارات با حضور مدیران دستگاه از موارد مهمی است که باید دبیران ستاد به آن اهتمام ویژه داشته باشند.
حسینپور؛ تعامل و همکاری با ستاد اقامه نماز را از دیگر وظایف ستادهای نماز در مدیریت شعب استانها دانست و تصریح کرد: این ارتباط تنها با تماس تلفنی و یا حضور درمحل ستاد نیست بلکه حضور در نشستهای فصلی، جشنوارهها و اجلاس و ارائه مدارک، مستندات و اخبار و عکس ها نیز مورد ارزیابی قرار میگیرد.
دبیر شورای فرهنگی پست بانک ایران افزود: توجه به اجرای برنامه های مذهبی و ارتقاء سطح معنویات همکاران همواره مورد تأکید مدیرعامل و مدیران ارشد بانک بوده و خوشبختانه همکاران ستادی و اجرائی نیز با استقبال پرشور از این برنامه ها، انگیزه فراوانی جهت توسعه فعالیت های فرهنگی و مذهبی برای ما فراهم نموده اند.
حسین پور خاطرنشان کرد: پست بانک ایران در ارزیابی عملکرد سال 95 در حوزه امر به معروف و نهی از منکر نیز به عنوان دستگاه برتر کشوری شناخته و مورد تقدیر و تشویق قرار گرفت.