پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 41407 تاریخ : 1393/03/10-03:01:47
,8,16,17,
سامانه یکپارچة رسیدگی به شکایات بیمه گذاران عملیاتی شد

سامانه یکپارچة رسیدگی به شکایات بیمه گذاران عملیاتی شد

پايگاه تحليلي خبری بانک وصنعت : بیمه مرکزی در راستای افزایش ضریب رضایت بیمه گذاران و تسریع و تسهیل روند رسیدگی به شکایات مردمی، نسبت به راه اندازی سامانه ای یکپارچه برای بررسی این امور اقدام کرده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک وصنعت به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، این سامانة یکپارچه غیر از کاهش میزان سردرگمی بیمه گذاران، از آمار مراجعه حضوری شهروندان خواهد کاست.
برای درج شکایت در سامانه یاد شده، ثبت اطلاعاتی از قبیل کد ملی، تاریخ تولد، شماره پرونده خسارت، شماره بیمه نامه، نشانی و شماره تلفن همراه الزامی است. به این ترتیب که شاکی در مرحله ثبت نهایی شکایت با انتخاب گزینه "ارجاع شکایت به بیمه مرکزی" کد رهگیری دریافت و همزمان پیامک تایید ثبت شکایت به تلفن همراه وی ارسال می شود. بدیهی است که پس از مدتی شاکی می تواند با مراجعه به همین سامانه و وارد کردن کد رهگیری از پیگیری ها و نتیجه آن آگاه شود.
شایان ذکر است در این سامانه که از ابتدای خرداد سال جاری عملیاتی شده، گزارش شکایات شرکت های بیمه و رشته بیمه ای هر ماه بر روی وب سایت بیمه مرکزی به نشانی www.centinsur.ir  قرار می گیرد و بیمه گذاران می توانند از نحوه عملکرد شرکت بیمه مطلع شده و نسبت به انتخاب شرکت بیمه برتر اقدام کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 206
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران