پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 593731 تاریخ : 1400/11/12-09:46:28
,2,
سامانه نوبت دهی تلفنی بانک مسکن راه اندازی شد

سندگل نظامی خبر داد:

سامانه نوبت دهی تلفنی بانک مسکن راه اندازی شد

مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن از راه اندازی سیستم نوبت دهی در راستای صیانت از حقوق شهروندی مشتریان خبر داد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، مهدی سندگل نظامی مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن، هیبنا درباره اجرای طرح نوبت دهی تلفنی شعب گفت: سیستم نوبت دهی تلفنی بانک مسکن همزمان با آغاز دهه فجر در راستای صیانت از حقوق شهروندان راه اندازی شد.

وی افزود: یکی از مشکلات و دغدغه های مشتریان در شرایط بحرانی موجود به منظور دریافت خدمات در شعب، معطلی و اتلاف وقت به دلیل شلوغی و وجود صف های طولانی است. در این راستا طبق دستور مدیرعامل بانک مسکن و به منظور رفاه حال مشتریان و حفظ سلامتی آنان، این طرح به صورت آزمایشی فقط در شعب سطح شهر تهران به اجرا درآمد.

مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت با بیان اینکه سامانه نوبت دهی تلفنی باعث بالا رفتن بازدهی کاری و تسریع خدمات دهی به مشتریان می شود، گفت: این طرح علاوه بر حفظ سلامتی مشتریان در دوران شیوع ویروس کرونا و ایجاد فاصله اجتماعی بر اساس پروتکل های بهداشتی تاثیرات منفی روحی و روانی در محیط کار را به میزان قابل توجهی کاهش و رضایتمندی مشتریان را افزایش می دهد.

بر اساس همین طرح، مشتریان بانک مسکن در شعب تهران می توانند از طریق تماس با مرکز ارتباطات مردمی به شماره تلفن 61088 یا 1830، برای حضور در شعب مورد نظر نوبت گرفته و در ساعت مقرر که به آن ها اعلام می شود برای انجام امور بانکی خود صرفا شامل دریافت و پرداخت به شعب مراجعه کنند.

این سامانه هوشمند بوده و مشتریان می توانند با وارد کردن کد شعبه و شماره تلفن همراه روز و ساعت مراجعه به شعبه را تعیین کنند که نوبت دهی آنان به صورت پیامکی به مشتریان اعلام می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران