به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کاسپین، با توجه به رشد روز افزون فناوری ارتباطات و اطلاعات از یک سو و ضرورت تسریع در زمان ارایه خدمات به مشتریان از سوی دیگر، موسسه کاسپین در راستای ارائه خدمات بانکی مناسب و ساماندهی تعاونی های منحله هشتگانه اعتبار«فرشتگان، امیدجلین گرگان، عام کشاورزان مازندران، حسنات اصفهان، دامداران و کشاورزان کرمانشاه، الزهراء مشهد، بدرتوس و پیوند»، راه اندازی سامانه مکاتبات اداری با بانک مرکزی را نیز به عنوان یکی از اولویت های ارایه خدمت خود به مشتریان عملیاتی کرد.
بر این اساس، موسسه اعتباری کاسپین در راستای پاسخگویی به موقع و در اسرع وقت به مشتریان و سپرده گذاران، به منظور سرعت بخشیدن به مبادلات مکاتبات اداری، سهولت پیگیری نامه ها و دریافت پاسخ آنها از بانک مرکزی، سامانه تبادل مکاتبات اداری خود تحت عنوان «سامانه ECE » را راه اندازی کرد.