به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، در جریان همایش بزرگداشت روز جهانی جهانگردی که در روز 5 مهر ماه با حضور رییس جمهور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، رئیس گروه مالی گردشگری، مدیرعامل بانک گردشگری و جمعی از مقامات ارشد و فعالین حوزه گردشگری کشور در محل سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، از سامانه آنلاین خدمات گردشگری(اپرو) به عنوان ابزاری کاربردی برای دریافت خدمات 24 ساعته سفر از قبیل رزرواسیون اماکن اقامتی و بلیت های حمل و نقل و نیز دریافت اطلاعات و مشاوره سفر رونمایی شد.
بر اساس این گزارش، سامانه اپرو که در باجه های 24 ساعته شعب بانک گردشگری و به زودی در وب سایت و همراه بانک گردشگری نصب می شود، امکان دریافت تمامی خدمات ویژه سفر به شکل متمرکز را در تمام ساعات شبانه روز فراهم می کند و از طریق آن می توان امکاناتی چون خرید بلیت پروازهای داخلی و خارجی، قطار و اتوبوس، رزرو هتل در هر نقطه از جهان، دریافت اطلاعات و مشاوره سفر را به شکل متمرکز در اختیار داشت و در فاز بعد، امکان تهیه آنلاین خدمات بیمه مسافرتی، مدیریت تورهای گردشگری داخلی و خارجی و پرداخت عوارض خروج هم از این طریق ممکن خواهد شد.
گفتنی است سامانه اپرو با ابتکار و حمایت بانک گردشگری و همکاری شرکت های باشگاه گردشگری ایرانیان، آژانس مسافرتی و هواپیمایی سفرهای کهکشانی و پشتیبانی فنی شرکت توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران طراحی و عملیاتی شده و در معرض استفاده هم میهنان عزیز قرار گرفته است.روابط عمومی بانک گردشگری، در جریان همایش بزرگداشت روز جهانی جهانگردی که در روز 5 مهر ماه با حضور رییس جمهور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، رئیس گروه مالی گردشگری، مدیرعامل بانک گردشگری و جمعی از مقامات ارشد و فعالین حوزه گردشگری کشور در محل سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، از سامانه آنلاین خدمات گردشگری(اپرو) به عنوان ابزاری کاربردی برای دریافت خدمات 24 ساعته سفر از قبیل رزرواسیون اماکن اقامتی و بلیت های حمل و نقل و نیز دریافت اطلاعات و مشاوره سفر رونمایی شد.
بر اساس این گزارش، سامانه اپرو که در باجه های 24 ساعته شعب بانک گردشگری و به زودی در وب سایت و همراه بانک گردشگری نصب می شود، امکان دریافت تمامی خدمات ویژه سفر به شکل متمرکز را در تمام ساعات شبانه روز فراهم می کند و از طریق آن می توان امکاناتی چون خرید بلیت پروازهای داخلی و خارجی، قطار و اتوبوس، رزرو هتل در هر نقطه از جهان، دریافت اطلاعات و مشاوره سفر را به شکل متمرکز در اختیار داشت و در فاز بعد، امکان تهیه آنلاین خدمات بیمه مسافرتی، مدیریت تورهای گردشگری داخلی و خارجی و پرداخت عوارض خروج هم از این طریق ممکن خواهد شد.
گفتنی است سامانه اپرو با ابتکار و حمایت بانک گردشگری و همکاری شرکت های باشگاه گردشگری ایرانیان، آژانس مسافرتی و هواپیمایی سفرهای کهکشانی و پشتیبانی فنی شرکت توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران طراحی و عملیاتی شده و در معرض استفاده هم میهنان عزیز قرار گرفته است.