به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه دی؛ در این دیدار که روز یکشنبه 28 فروردین ماه 1401 در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، آقای کشاورز طی گزارشی، خدمت رسانی بیمه دی به خانواده ی معزز شهدا و ایثارگران را موجب افتخار این شرکت دانسته و با تبیین چالش ها و راهکارهای پیش رو، بر تلاش بی وقفه جهت بهبود شرایط موجود تأکید نمود. کشاورز، با بیان دشواری های که همه گیری کرونا پدید آورده، اظهار داشت؛ مرکز ارتباط شرکت بیمه دی، ضمن پاسخگویی شبانه روزی به بیمه شدگان، نسبت به برقراری تماس با خانواده شهداء و ایثارگران اقدام نموه و با مشاوره ی پزشکی در خصوص بیماری کووید، نقش مؤثری در پیشگیری این بیماری یا درمان به موقع بیمه شدگان داشته است.
کشاورز همچنین به تسهیل امور اداری برای خانواده ی بیمه شدگان اشاره نموده و بیان داشت؛ با طراحی اپلیکیشن ها و همچنین مراجعه ی حضوری کارشناسان بیمه دی به درب منازل ایثارگران و خانواده ی شهداء، اقدامات حداکثری در راستای سهولت امور اداری به انجام رسیده است.
در خاتمه ی این دیدار مدیرعامل بیمه دی در خصوص مطالبات معوق این شرکت از بنیاد شهید، اظهار داشت؛ خدمت دهی مطلوب به خانواده ی معظم شهداء و ایثارگران، با پرداخت به موقع حق بیمه برآورده می شود که این مهم، مدتی است با تأخیر مواجه شده است. اگرچه شرکت بیمه دی حتی در چنین شرایطی نیز با تمامی بضاعت خود کوشیده تا در ارائه ی خدمات خللی ایجاد نگردد، لیکن امید است با برطرف شدن موانع در دریافت مطالبات، بیمه دی نسبت به ارتقاء خدمات و افزایش رضایتمندی خانواده ی شهداء و ایثارگران اقدام نماید.
در خاتمه ی این دیدار مدیرعامل بیمه دی با پیگیری مطالبات معوق این شرکت از بنیاد شهید، گفت؛ خدمت دهی مطلوب به خانواده ی معظم شهداء و ایثارگران، با پرداخت به موقع حق بیمه برآورده می شود که این مهم، مدتی است با تأخیر مواجه شده است. اگرچه شرکت بیمه دی حتی در چنین شرایطی نیز با تمامی بضاعت خود کوشیده تا در ارائه ی خدمات خللی ایجاد نگردد، لیکن امید است با برطرف شدن موانع و دریافت مطالبات، بیمه دی توان خود برای خدمت رسانی را حفظ نموده و رضایت خانواده ی شهداء و ایثارگران حاصل گردد. شایان ذکر است؛ در این در این جلسه، آقایان امینی معاون نظارت و قاسمی مدیرکل حوزه ریاست بیمه مرکزی نیز حضور داشتند.