به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک تجارت ، در این مراسم که روز چهارشنبه 23 تیرماه با حضور "خواجه حق وردی" قائم مقام مدیرعامل این بانک برگزار شد ، کاظم پور رئیس اداره روابط عمومی بانک تجارت با ارائه گزارشی از برنامه های این بانک برای حضور در فضای مجازی گفت : رویکرد ما این است که متناسب با تغییرات چشمگیر فضای اطلاع رسانی و ارتباطات جمعی در کشور طی سالهای اخیر و لزوم ارتقاء سطح فعالیتهای خبری و فرهنگ سازی بانک ، حضوری هدفمند و موثر در رسانه های اجتماعی داشته و مطابق با مقررات کشور در این حوزه اقدام نماییم.
وی با اشاره به دلایل راه اندازی صفحه رسمی بانک تجارت در شبکه اجتماعی اینستاگرام گفت : این شبکه اجتماعی از بستر مناسبی برای پیشبرد و اطلاع رسانی فعالیتهای بانک تجارت در حوزه مسئولیتهای اجتماعی برخوردار بوده و طی ماههای گذشته نیز دو مسابقه با محوریت سنجش رضایتمندی کاربران از خدمات بانک تجارت و حفاظت از محیط زیست در این شبکه اجتماعی برگزار شده است . وی افزود : مسابقه عکاسی با محوریت حفاظت از محیط زیست که با هشتگ اختصاصی #iranecotrip برگزار گردید با استقبال بسیار خوب کاربران مواجه و تعداد 3400 عکس برای این مسابقه ارسال شد .
صفحه اینستاگرام بانک تجارت از خرداد ماه سال 1394 با نام کاربری tejaratbank آغاز به کار نمود و در حال حاضر با 284 پست و 9600 نفر دنبال کننده در حال فعالیت است . در این صفحه اخبار بانک، آموزش خدمات بانک و مطالب زیست محیطی منتشر می شود .